Sommersol20
Betatt av forumet
Hvordan er formen hos dere?
Jeg ble 40% sykemeldt forrige uke. Har en veldig fleksibel dagjobb som er sykepleier, men etter å ha gått hele juni og august (hadde ferie i juli) uten å komme i mål med arbeidsoppgaver sa det litt stopp.
Er mye dårligere denne gang enn i første svangerskap. Generelt veldig lite energi, sykt trøtt, uggen/kvalm og føler jeg har skikkelig gravidhjerne.
Jeg ble 40% sykemeldt forrige uke. Har en veldig fleksibel dagjobb som er sykepleier, men etter å ha gått hele juni og august (hadde ferie i juli) uten å komme i mål med arbeidsoppgaver sa det litt stopp.
Er mye dårligere denne gang enn i første svangerskap. Generelt veldig lite energi, sykt trøtt, uggen/kvalm og føler jeg har skikkelig gravidhjerne.
hadde det i 7. Og 8. Mnd av forrige svangerskap og var også sykmeldt. Man må bare få la kroppen komme seg da! Her la jeg heller ikke noe særlig på meg og gikk heller ned i vekt pga lungebetennelse. Men babyen kom ut og var 4 kg, så hun hadde fått godt med næring likevel 

det hjalp bare litt sist men det er bedre enn ingenting
Null plager etter at kvalmen ga seg da, null nå. Så ser ut som det blir å jobbe frem til man «må» ut i permisjon igjen
Krysser fingrene for snillere luftveisinfeksjon-sesong i år