Sykemelding

Hvor langt er du på vei nå da? Håper det går bra med deg og at formen kommer seg snart❤️
Takk :Heartred er 14+4 og formen er veeeldig svingende enda. Har fått noen nye tabletter jeg skal prøve ut, så håper det hjelper. Blødningen har heldigvis avtatt, men legen har gitt meg strenge begrensninger, mens jordmor på sykehuset mente jeg kunne fortsette som før, så blir en mellomting frem til neste kontroll :smiley-ashamed004 Håper din form også kommer seg snart :Heartred
 
Så bra! Må jo gå riktige veien etterhvert❤️ xonvea har iallefall hjulpet mot den aller aller verste kvalmen hos meg. Endelig. Så håper på det stabiliserer seg nå. :happy:
 
Så bra! Må jo gå riktige veien etterhvert❤️ xonvea har iallefall hjulpet mot den aller aller verste kvalmen hos meg. Endelig. Så håper på det stabiliserer seg nå. :happy:
Jeg har gått på det i to uker nesten og hatt veldig god effekt, men skal nedtrappe nå i håp om å slutte :smiley-ashamed004 Er så spent. Krysser fingrene
 
Jeg er der nå at jeg er helt utslitt av jobb og underbemanning, stress og fullt kjør. Har deler av dagen med hodepine, svimmelhet, psykisk utmattethet men kommer meg likevel gjennom dagen. Kjenner at jeg bare vil være hjemme og lade opp batteriene, men har nesten ikke samvittighet til det pga fraværet vi har fra før. Det er jo ikke bare meg som er utslitt. Trenger råd fra noen i lignende situasjon :sorry:
 
Back
Topp