Jeg er så utslitt. Sover flere timer hver dag etter jobb, for så å legge meg i 21 tiden om kvelden. Sist gang var ikke dette ett problem, men nå som nummer to kommer, så skal jeg jo også fungere som mamma når jeg er ferdig på jobb. I tillegg har jeg begynt å kjenne det i bekkenet allerede, og da hjelper det ikke med en jobb som har mye løft.
Men så er det den samvittigheten da.. Jeg får en skikkelig klump i magen bare ved tanken på å sykemelde meg. Jeg vet hvor stor mangelen på vikarer er, og jeg får skikkelig dårlig samvittighet fordi jeg er dårlig «alle rede» så tidlig i svangerskapet. Kan også si at jeg kun har jobbet i den jobben jeg har nå i litt over to måneder.
Er det noen her som har sykemeldt seg? Og hva er grunnen?
Men så er det den samvittigheten da.. Jeg får en skikkelig klump i magen bare ved tanken på å sykemelde meg. Jeg vet hvor stor mangelen på vikarer er, og jeg får skikkelig dårlig samvittighet fordi jeg er dårlig «alle rede» så tidlig i svangerskapet. Kan også si at jeg kun har jobbet i den jobben jeg har nå i litt over to måneder.
Er det noen her som har sykemeldt seg? Og hva er grunnen?