Sykemelding

Novemberhåpet

Flørter med forumet
Novemberskattene 2014 <3
Noen her som har blitt sykemeldt allerede?
Jeg har ikke sykemeldt meg ennå, og har ikke lyst til det heller, men dersom kvalmen,svimmelheten og energiløsheten fortsetter vet jeg ikke hvor mye mer jeg holder ut å jobbe 100%. Har jo en datter jeg skal ha energi til når jeg kommer hjem også... Dersom dette ender med gradert sykemelding håper jeg jo selvfølgelig at jeg kan gå tilbake til å jobbe 100% i "dronningtrimesteret", husker at ting var mye lettere da når jeg gikk gravid sist :)

Jeg har vært sykmeldt to uker, men er nå i full jobb igjen [emoji4]

Lurer jeg 0å på, kan bli en lang vei til mål [emoji85] men vi får slappe av da vi kan og prøve å bli bedre :)

Hvor tidlig begynte det for deg? Her kom smertene før positiv test. Kun symfysen, det et som en kniv som konstant står der føles det som. Begynte tidlig med forrige også, men ikke så tidlig som dette, men da ignorerte jeg det og fortsatte å jobbe fullt nesten helt ut, det gikk ikke bra, brukte 1 år før jeg kunne ha en smertefri dag etterpå. Så håper å kunne holde meg mer under smertegrensen denne gang og begrense plagene noe mer!

Hvor tidlig begynte det for deg? Her kom smertene før positiv test. Kun symfysen, det et som en kniv som konstant står der føles det som. Begynte tidlig med forrige også, men ikke så tidlig som dette, men da ignorerte jeg det og fortsatte å jobbe fullt nesten helt ut, det gikk ikke bra, brukte 1 år før jeg kunne ha en smertefri dag etterpå. Så håper å kunne holde meg mer under smertegrensen denne gang og begrense plagene noe mer!

Her begynte det den siste uken, tror det skyldes flytting, men vil ikke at det skal bli værre, så tar det nå, syns det er ganske tidlig egentlig :o

Jeg har vært sykemeldt siden start. Er sykemeldt 50 % ut denne uken. Lege igjen på mandag, da får jeg sikkert videre 50 %.

prøver å avvente lengst mulig. Er dårligst på ettermiddagen/kveld så kommer meg som regel igjennom dagvaktene :D

Foreløpig klarer jeg å bite tenna sammen, men jeg vet ikke hvor lenge kroppen lar meg holde på. Kjenner bekkenet er forbanna, og jeg sliter med mat, går ned i vekt og blir utmattet av det. Lar det skure og gå så lenge jeg klarer!

Vurderer å dra til legen på mandag.. ikke det at æ har så kjæmpe mye plager. Men hadde vært greit å bli sykemeldt nu til uka. Hvis ikke forkjølelsen gir sæ. Vært hjemme me sykt barn siden onsdagen.. å nu e æ sjøl blitt syk.. i tillegg til at æ da e trøtt, kvalm og har kjæmpe dårlig matlyst.. sånn at gubben nesten må tvinge i mæ mat.. men får se. Ka det blir til. E ikke så gla i å være borte fra jobb. :( mn når æ ikke klar å gi hundre prosent til ungan og i tillegg e smittefarlig så e det verdt det å vurdere sykemelding. :)

Eg har vore sm sidan før svangerskapet byrja. Er klar får å begynne igjen med tanke på kva som utløysa sm. Men er vanvittig kvalmen og sleten, så kjenner eg er ganske usikker på kva som skjer vidare. Hadde håpt på å få begynne igjen no.

Vurderte å gå til legen på fredag og få 50% i en uke (skal ha fri hele påskeuken). Men fikk meg ikke til å gjøre det! Er kvalm og energiløs, særlig utover dagen, føler jeg virkelig tar meg ut med å jobbe og gjør ingenting but sleeping når jeg kommer hjem. Men det er en liiiiten arb.plass, vi er egentlig åpne, men jeg vil ikke fortelle dette enda. Er aldri syk ellers og sjefen vet vi mistet i fjor, så det enkleste er å holde ut en uke til ‍♀️[emoji23]

Back
Topp