babynusse87
Elsker forumet
Ekstra time hos legen i dag og har fått meg en sykemelding på 2 uker for kvalme Trøster meg med at kvalmen er et godt tegn på mange måter og mest sannsynligvis vil gå over etterhvert
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sykemeldt for det samme og det er jeg super glad for ogsåsjefen derimot er ikke glad men men
Ekstra time hos legen i dag og har fått meg en sykemelding på 2 uker for kvalme Trøster meg med at kvalmen er et godt tegn på mange måter og mest sannsynligvis vil gå over etterhvert[emoji173]️
Vet sjefen hva det gjelder da?
nei han vet ikke hva det gjelder skal ha møte med han så forteller nok da men han sa jeg måtte enten sykemelde meg langtid eller ikke komme med sykemelding mer
nei han vet ikke hva det gjelder skal ha møte med han så forteller nok da men han sa jeg måtte enten sykemelde meg langtid eller ikke komme med sykemelding mer
Huff da Masse god bedring til degDa et jeg også sykemeldt! To uker for hjernerystelse! Flott.... skal nok ikke skrive på forum, men et eller annet sted må man søke sympati ;p
Så fint dere har fått sykemelding når det har vært behov for detjeg tenker som så at man må tenke på seg selv og den lille først og fremst, så får jobben komme i annen rekke. Sjefer og andre kan synes hva de vil, men å ta seg av lille i magen er mye viktigere
![]()
Da et jeg også sykemeldt! To uker for hjernerystelse! Flott.... skal nok ikke skrive på forum, men et eller annet sted må man søke sympati ;p
Da et jeg også sykemeldt! To uker for hjernerystelse! Flott.... skal nok ikke skrive på forum, men et eller annet sted må man søke sympati ;p
Hva har skjedd?![]()