Sykemelding

Kakemonster88

Trives på forumet :)
jentene i juni13
VIP
Januar 2017
Noen som har blitt sykemeldt ennå?

Ser ut som det kanskje går mot sykemelding allerede... Skal ha samtale med sjefen i kveld, så får vi se hva vi blir enige om... Vil overhodet ikke bli 100 % sykemeldt, så håper vi kan diskutere oss frem til en enighet!

har vært 100% i snart 4 uker på kvalme/oppkast. Hadde nok vært lenger om jeg ikke hadde fått afipran de første ukene.

Jeg var 100% sykemeldt i 4 uker, er nå 50% sykemeldt. Nå har dog bekkenet begynt å krangle såpass at jeg ikke en gang vet om jeg klarer å jobbe 50% frem til ferien. Jeg er straks 12 uker. Rart hvor forskjellige svangerskap kan være, med førstemann jobbet jeg til dagen jeg fikk rier..

Jeg har vært 100 % sykemeldt i to uker pga kvalme. Den er nå forlenget med to uker. 9+2 i dag.

Har vært sykmeldt siden litt før jeg fant ut. Men hadde en skade i ei skulder først. Nå må jeg uansett søke om å gå 100% pga dårlig miljø på arbeidsplassen. Tør ikke ta noen tjangser på det.. Kjemikalier, olje, støy og ukurant arbeidstid.. Føler det hadde vært kjekt å få jobbe litt med noe men får ta ting som det er.

Ikke enda, heldigvis! Har bare 3 dager igjen på jobb før 4 uker ferie (hurra!). Jeg er riktignok spent på hvordan bekkenet blir denne gangen. Fikk akutt bekkenløsning+låsning i uke 20ish forrige gang, og har kjent smerter ved ulike bevegelser siden da. Nå, hormonfylt og fin kjenner jeg meg bare sliten på ettermiddagene. Murringer liksom. Har jo mye bedre bekkenmuskelatur nå enn for syv år siden, men dog. Dette er jo hormonelt.

Jeg er 18 uker når jeg kommer tilbake etter ferie. Regner med å jobbe gradert ila høsten, men håper jeg får til mye en stund og noe kanskje hele perioden. Krysser fingrene i alle fall!

Klarte å holde ut til ferien, og nå er det ikke jobb før i august, så da får vi se hvordan det går utover høsten. :)

Var 100% sykemeldt fra uke 8 til uke 12 pga kvalme. Nå har jeg ferie, så spent på hvordan det blir når jeg kommer tilbake..

Vært sykemeldt 5 uker pga kvalmen. Er 11+2 og skal prøve å jobbe redusert til uka.

Back
Topp