Noen som er sykemeldt her? Jeg synes det er litt tidlig å bli det for jeg vil så veldig på jobb i morgen, men jeg bare kaster opp og er så svimmel at jeg sliter med å stå på bena. Håper på en bedre dag i morgen..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Om formen er så dårlig så er det ingen som tjener på at du tvinger deg på jobb. Da er det bedre å ta en liten sykemelding og prøve på nytt når formen er bedre.Noen som er sykemeldt her? Jeg synes det er litt tidlig å bli det for jeg vil så veldig på jobb i morgen, men jeg bare kaster opp og er så svimmel at jeg sliter med å stå på bena. Håper på en bedre dag i morgen..
Tusen takkOm formen er så dårlig så er det ingen som tjener på at du tvinger deg på jobb. Da er det bedre å ta en liten sykemelding og prøve på nytt når formen er bedre.
Er ikke sykemeldt, men hadde så absolutt valgt å gjøre det om formen min var som din.
Husk at dette bare er en kort tid av livet ditt, og at verken du eller babyen har godt av at du presser deg til ting du ikke klarer. Masse god bedring![]()
Håper kvalmen gir seg snart for oss. Det er jo så slitsomt. Også går jeg så voldsomt ned i vekt... God bedringJeg har fått noe som heter avventende sykemelding (er vel noe lignende det som het aktiv sm før), men jeg vet helt ærlig ikke hvor lenge jeg holder ut det heller. Den kan også bare brukes de 16 første dagene...Så jeg tenker at det er bedre for alle parter om man heller er sm nå, også har man overskudd til å jobbe igjen når kvalmen gir seg...
Så kjenn på kroppen din![]()
Hadde jeg greid meg hadde jeg også vært på jobb. Hadde bare blitt sendt hjem fra jobb hvis de hadde sett meg nåDet er slitsomt å jobbe fullt nå, men det går jo.. Hadde sikkert fått sykemelding, men så lenge jeg føler at jeg greier meg så vil jeg ikke.. Det at jeg skal holde graviditeten hemmelig til etter påske er også med på å motivere meg![]()
Men viss det blir verre eller jeg begynner å kaste opp så må jeg nok ha sm..
Håper kvalmen gir seg snart for oss. Det er jo så slitsomt. Også går jeg så voldsomt ned i vekt... God bedring![]()