Sykemelding

Minnie_mus

Gift med forumet
Septemberhjertene 2018
Noen som er sykemeldt her? Jeg synes det er litt tidlig å bli det for jeg vil så veldig på jobb i morgen, men jeg bare kaster opp og er så svimmel at jeg sliter med å stå på bena. Håper på en bedre dag i morgen..

Noen som er sykemeldt her? Jeg synes det er litt tidlig å bli det for jeg vil så veldig på jobb i morgen, men jeg bare kaster opp og er så svimmel at jeg sliter med å stå på bena. Håper på en bedre dag i morgen..
Om formen er så dårlig så er det ingen som tjener på at du tvinger deg på jobb. Da er det bedre å ta en liten sykemelding og prøve på nytt når formen er bedre.
Er ikke sykemeldt, men hadde så absolutt valgt å gjøre det om formen min var som din.
Husk at dette bare er en kort tid av livet ditt, og at verken du eller babyen har godt av at du presser deg til ting du ikke klarer. Masse god bedring :D

Jeg har fått noe som heter avventende sykemelding (er vel noe lignende det som het aktiv sm før), men jeg vet helt ærlig ikke hvor lenge jeg holder ut det heller. Den kan også bare brukes de 16 første dagene...Så jeg tenker at det er bedre for alle parter om man heller er sm nå, også har man overskudd til å jobbe igjen når kvalmen gir seg...

Så kjenn på kroppen din :)

Det er slitsomt å jobbe fullt nå, men det går jo.. Hadde sikkert fått sykemelding, men så lenge jeg føler at jeg greier meg så vil jeg ikke.. Det at jeg skal holde graviditeten hemmelig til etter påske er også med på å motivere meg :)
Men viss det blir verre eller jeg begynner å kaste opp så må jeg nok ha sm..

Om formen er så dårlig så er det ingen som tjener på at du tvinger deg på jobb. Da er det bedre å ta en liten sykemelding og prøve på nytt når formen er bedre.
Er ikke sykemeldt, men hadde så absolutt valgt å gjøre det om formen min var som din.
Husk at dette bare er en kort tid av livet ditt, og at verken du eller babyen har godt av at du presser deg til ting du ikke klarer. Masse god bedring :D
Tusen takk :) Jeg var skikkelig innstilt på å jobbe i dag og gledet meg til å komme på jobb, men jeg bare ligger og brekker meg. Så da håper jeg at jeg klarer å komme meg til legen uten oppkast i bilen. Uff dette er slitsomt.

Jeg har fått noe som heter avventende sykemelding (er vel noe lignende det som het aktiv sm før), men jeg vet helt ærlig ikke hvor lenge jeg holder ut det heller. Den kan også bare brukes de 16 første dagene...Så jeg tenker at det er bedre for alle parter om man heller er sm nå, også har man overskudd til å jobbe igjen når kvalmen gir seg...

Så kjenn på kroppen din :)
Håper kvalmen gir seg snart for oss. Det er jo så slitsomt. Også går jeg så voldsomt ned i vekt... God bedring :)

Det er slitsomt å jobbe fullt nå, men det går jo.. Hadde sikkert fått sykemelding, men så lenge jeg føler at jeg greier meg så vil jeg ikke.. Det at jeg skal holde graviditeten hemmelig til etter påske er også med på å motivere meg :)
Men viss det blir verre eller jeg begynner å kaste opp så må jeg nok ha sm..
Hadde jeg greid meg hadde jeg også vært på jobb. Hadde bare blitt sendt hjem fra jobb hvis de hadde sett meg nå :p Skjønner at jeg ikke kan holde dette hemmelig for omgangssyke varer jo ikke så lenge :p

Jeg ble sm for omgangssyken uken før jeg fant ut at jeg var gravid, men kvalmen var borte i det øyeblikk jeg fikk positiv test! Kjærringa mot strømmen! Hehe

Men jeg har nå liggi rett ut med influensa siden onsdagen da jeg måtte dra fra jobben... Sm tilbod med i dag, men har så mye slim i lungene at legen må ta en titt på meg igjen i dag... Vil heller være på jobben enn å hangle sånn hjemme! Men er utrolig glad jeg slipper å være kvalm, syns så synd på dere som er det- stakkars❤️

Blir sykemeldt i morgen pga kvalme:( ingen som tjener på at jeg er på jobb når jeg er så dårlig...

Jeg er sykemeldt på andre uka nå, bare kaster opp, er veldig svimmel og sliten. I dag har jeg faktisk følt meg ganske grei form og hadde ordentlig dårlig samvittighet for at jeg ikke er på jobb. Men da jeg skulle hente barna på skolen, smalt det til med overveldende kvalme og så vidt beina bærte meg ut i bilen. Så det virker som det er med en gang jeg skal gjøre noe eller forte meg, så protesterer kroppen:depressed:
Ta vare på dere selv alle sammen og hvis kroppen sier fra at den trenger å roe ned litt, tror jeg det er lurt å høre på den:) den jobber tross alt med noe veldig viktig nå:)

Jeg var hjemme store deler av forrige uke grunnet kvalme. Prøvde meg på jobb et par dager uten hell. Har fått sykemelding en uke nå og håper det blir bedre snart. Blir rett og slett litt småsprø av å bare ligge hjemme i senga. Hadde det kun vært morgenkvalme så hadde det vært greit, men det varer jo hele dagen/natta:(

Og vekta går ikke akkurat oppover..

Back
Topp