Sykemelding?

Bubbly

ønsker meg en liten skatt
Jeg har første ICSI forsøk og har innsett på fredag. Men jeg er så redd hva jeg skal gjøre med jobben...

De er ikke spesielt hensynsfulle ved sykdom og jeg er redd de ikke vil tilrettelegge for meg når de ikke vet hva vi går gjennom. Men jeg vil ikke si hva vi går gjennom for sambo jobber samme sted og han vil ikke fortelle dette til noen (ikke engang sin egen mor).

Om jeg skal jobbe må jeg ha gassmaske og da skjønner "alle" hvorfor. Og hva da om det ikke går?
Alle spørsmålene...

Vil helst be legen om sykemelding frem til Ikm. Er en ganske stressende jobb, og jeg jobber mye med lim og andre ting som gasser, er redd for det og.

Jeg blir jo sykemeldt ons-fredag nå for uttak/innsett. Men må jeg da til fastlegen mandag for å be om sykemelding? Eller kan de gi meg det på riksen om jeg nevner dette ved innsett?

Stressa....

Du må snakke med fastlegen. Jeg har vært sykmeldt flere rugeperioder. Det med gasser og lim høres ikke så lurt ut.. Masse lykke til!

Sykemelding! :D
Be legen få sykemelding frem til testdato slik at du ikke risikerer å gjøre skade på noe. Ikke bra å jobbe med sånne ting i denne prosessen. Vi er altfor sårbare...

Last edited:
Signerer alle over! Sykmelding sporenstreks :-)

Takk jenter <3
Jeg hater å være borte fra jobb, får så dårlig samvittighet. Men nå er ikke jobben det viktigste, og det må jeg huske på.
Da drar jeg til fastlegen på mandag og ordner videre sykemelding.

Husk at du ikke får medalje for å møte opp på jobb:) Nå er det du og bare du som må passe på deg selv:) Så legg til side dårlig samvittighet og ta sykemelding. Det er kun for en veldig kort periode i hele livet ditt, så ikke legg så mye i det:) Ta ingen sjanser nå:) ;)

Jeg er sykemeldt og det er jeg veldig glad For:) lykke til!!

Back
Topp