Sykemelding?

elipeli

Forelsket i forumet
Måtte bite i det sure eplet i dag og ringe legen om sykemelding. Er kvalm store deler av dagen og natta, og også mye svimmel.
I jobben min som sykepleier er det umulig å forutsi om dagen blir rolig eller hektisk, hva jeg kommer utfor osv. Er så følsom på lukter nå, så det fungerer jo også ganske dårlig :confused:

Håper kvalmen vil gi seg litt etterhvert, er inne i sjuende uke nå. Kommer til å gå på veggene her ganske fort...

Uff :( Håper at det hjelper å ta det med ro!

God bedring til deg! :)

Jobber selv som sykepleier. Noen tips på hva man ikke skal være med på i dette yrke nå ?
Vet jo at du skal holde deg unna antibiotika, dureferon , men noe mer ? Tørr liksom ikke spørre på jobbe da jeg er så kort på vei å ikke har planer om å fortelle om graviditeten de første ukene fremover:)

Sent from my iPhone using BV Forum

God bedring til deg! :)

Jobber selv som sykepleier. Noen tips på hva man ikke skal være med på i dette yrke nå ?
Vet jo at du skal holde deg unna antibiotika, dureferon , men noe mer ? Tørr liksom ikke spørre på jobbe da jeg er så kort på vei å ikke har planer om å fortelle om graviditeten de første ukene fremover:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Som du sier, antibiotika, dureferonen var jeg ikke klar over. Ellers er det vel lurt å holde seg unna kontaktsmittepasienter ol. ?

Back
Topp