Sykemelding...?

lille liss

Elsker forumet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Har lyst til å ta en prat med sjefen min i morgen ang sykemelding...

Som nevnt tidligere i en tråd spurte de om jeg ville sette inn to egg. Å da blir det nok ingen på frys... Så hvis det ikke går nå må jeg plutselig over på tredje og siste forsøk. Det kjenner jeg stresser meg litt. Hektisk på jobb for tiden også, å mange surrette tanker.

Har også en herlig aktiv toårig, så det er jobbing på dagtid og ingen hviling på ettermiddagene.

Har så lyst til å sykmelde meg for å koble ut. Hvis det ikke går denne gangen, kommer jeg til å angre meg hvis jeg ikke har tatt ut sykemelding...

Hva synes dere?

Det syns jeg du skal, så slipper du hvertfall å gruble i ettertid om du kunne gjort noe annerledes ( dersom forsøket blir negativt, men det skal det jo ikke ) .. Jeg er sykemeldt selv hvertfall :)

gjør det du føler er best for deg nå..
så slipper du å tenke på hva hvis.... klem

jeg er sykemeldt!

Skal snakke med sjefen min i morgen... Føler veldig for å gjøre det!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Det høres ut som det kan være det beste for deg ja. Lykke til!'

Klem

Sent from my iPhone using Tapatalk

Hvor lang sykmelding har du?

jeg var i går og fikk 3 nye uker...
legen min har tydelig vanskelig med å vise forståelse at et nytt svangerskap for meg er stresset i seg selv etter jeg mistet guttene mine, jeg tør ikke jobbe..og jeg skal ikke jobbe, jeg tar ingen sjanser..spurte om å søke etter svangerskap penger, men han mente at så lenge andre gravide kunne jobbe der jeg jobber så kunne jeg og. ble mer og mer irritert.. vi er ikke alle like, så jeg har bestemt meg for at jeg skal ta kontakt med jordmor i neste uke for å snakke om god oppfølging og om hun kan hjelpe meg å søke om svangerskap penger...

Isåfall bytt fastlege. Jeg synes det er håpløst når leger har en sånn holdning. Det er en grunn til at vi må igjennom utrolig mye for å i det hele tatt bli gravide. Ta hensyn til dere selv. Det kommer jeg til å gjøre! Jeg har snakket med legen min om en 50-prosents løsning, det synes jeg var et godt forslag. Det var hun som ba meg ta det med ro. Og for å ha sagt det, jeg ville mye heller ha vært på jobben, jeg elsker jobben min. Men den krever også mye av meg, myyyye stress.

Back
Topp