Sykemelding

Sykemeldt en uke til 20%, pga kvalme. Trenger å få bruke litt tid på å komme meg opp om morran.., hvis ikke blir hele dagen ubrukelig. Må kanskje forlenges dersom formen ikke bedres. Spiser også veldig lite, så er ikke så mye futt her...

Jeg er 30% ut kommende uke. Har vært 2uker 50% og 1uke 30% sykmeldt før det. Godt mulig det blir mer sykmelding, pga trøtthet, slitenhet og kvalmen som bare har blitt verre:-(

Jeg er sykemeldt nå, og har fått diagnosen hypermesis gravidarum. Legen min sa det skulle begynne å avta etter uke 12, så jeg håper virkelig på det.

Jeg har vært sykmeldt i tre uker på grunn av risiko for SA, og har sykmelding i to uker til foreløpig. Håper å kunne jobbe litt om ikke så lenge. Jeg er også i prøveperiode, men det er ulovlig å si opp noen på grunn av sykmeldinger, uansett grunn.

å som det frister å sykemelde seg. jeg sliter såå med å få i meg næring! i går spiste jeg 3 brødskiver.. jeg lå å spiste å sov på sofaen til i mårrest. det var eneste muligheten å få det holdt nede....

men ... jeg må bare prøve å holde ut!

*God bedring til dere alle jenter som er sykmeldte å sliter med kvalmen å spyinga! *

Jeg er allerede 80% sykemeldt grunnet noe annet, men måtte nå kaste håndkleet og ringe legen å få 100% sykemelding grunnet kvalme :( får verken i meg mat eller drikke, og kjenner jeg kommer til å begynne å kaste opp snart og :( Jeg som håpte jeg slapp unna denne gang!

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har legetime kl 13:30 og kommer til å be på mine knær om sykemelding, jeg har fått i meg et par skjeer med grøt (eneste jeg ville ha), men det kjennes ut som om det er på vei opp igjen :(

Men har du da sagt grunnen til sykemeldingen til arbeidsgiver? :)

Eg har sagt grunnen ja, men han viste me var prøverer :) meg å sjefen har eit kjempe godt forhold :)

Back
Topp