Sykemelding.

secret ;)

Forumet er livet
*MIA*
Marsboerne2017
Vurderer om jeg skal dra til legen å høre om det er mulig å få sykemelding en uke.
Sliter med at jeg nesten ikke får sove på natta, uansett hvor trøtt jeg er. Dette resulterer i at jeg ikke fungerer særlig bra på jobb. Har virkelig ikke lyst til å bli sykemeldt, men er utrolig tungt å gå å være så trøtt å sliten på dagen.

Du må bare lytte til kroppen din, og hvordan du føler deg. Uten søvn duger vi ikke!! Hadde tatt meg en tur til legen jeg. Og det er ikke noe å ha dårlig samvittighet for. :-)

Tror jeg skal gjøre det, men blir vel ikke før i morgen, for i dag er det tidligvakt. Håper bare jeg kommer meg gjennom arbeidsdagen uten å sovne av:P

Ville også ha lyttet til kroppens behov.
Jeg er 100 % sykemeldt pga høyrisikosvangerskap som de så fint kalder det.

Har fått meg time til lege i dag, så da får vi se hva dem sier.

Ble sykemeldt til og med mandag:) Så får håpe at det hjelper:)

Jah, skal bli godt:)
Legen sa at jeg er 5+6 i dag, ikke 5+5 som babyverden sier, så da viser babyverden en dag etter iforhold til hva legen regner ut:P Da er jeg hallveis til 12uker i morgen :D

Ja da syns jeg du skal høre med legen. Du er ikke tjent med å slite deg ut nå i begynnelsen av svangerskapet.

Ja da syns jeg du skal høre med legen. Du er ikke tjent med å slite deg ut nå i begynnelsen av svangerskapet.

Ville også ha lyttet til kroppens behov.
Jeg er 100 % sykemeldt pga høyrisikosvangerskap som de så fint kalder det.

er det fordi du har hatt høyrisiko svangerskap før? eller hvordan vurderer de det så tidlig i svangerskapet? jeg bare lurer fordi jeg hadde risikosvangerskap forrige gang, skal si det til legen til uka og høre om jeg kan få ekstra oppfølging denne gangen bare for trygghetensskyld. :)

er det fordi du har hatt høyrisiko svangerskap før? eller hvordan vurderer de det så tidlig i svangerskapet? jeg bare lurer fordi jeg hadde risikosvangerskap forrige gang, skal si det til legen til uka og høre om jeg kan få ekstra oppfølging denne gangen bare for trygghetensskyld. :)

Jeg har et svangerskap med prematur/dysmatur fødsel pga alvorlig svangerskapsforgiftning. Neste svangerskap endte i "dødfødsel", men de klarte å gjenopplive han. Så har jeg en MA og en SA. Jeg bruker albyle og crinone denne gangen. Legene mener jeg er disponibel for svangerskapsforgiftning pga problemer med blodet når jeg er gravid. Får fort høyt blodtrykk, skal i grunn ta det helt med ro under hele svangerskapet. Følges opp av føden på UNN hele veien, både av jordmor og lege. Tar hcg en gang per uke.
Be om ekstra oppfølging, vi skal ha det når man har opplevd ting som ikke var som det skulle tidligere. Greit å føle seg trygg :)

lykke til :)

Jeg har et svangerskap med prematur/dysmatur fødsel pga alvorlig svangerskapsforgiftning. Neste svangerskap endte i "dødfødsel", men de klarte å gjenopplive han. Så har jeg en MA og en SA. Jeg bruker albyle og crinone denne gangen. Legene mener jeg er disponibel for svangerskapsforgiftning pga problemer med blodet når jeg er gravid. Får fort høyt blodtrykk, skal i grunn ta det helt med ro under hele svangerskapet. Følges opp av føden på UNN hele veien, både av jordmor og lege. Tar hcg en gang per uke.
Be om ekstra oppfølging, vi skal ha det når man har opplevd ting som ikke var som det skulle tidligere. Greit å føle seg trygg :)

lykke til :)

takk for svar!! tusen takk. lykke til til deg også!!!

Back
Topp