Sykemelding?

mamma2be89

Betatt av forumet
Sist svangerskap ble jeg sykemeldt i ca uke 12 og var sykemeldt i 3 mnd på grunn av svimmelhet. Denne gang er svimmelheten mye verre, for 2 uker siden besvimte jeg på butikk og i dag på jobb måtte jeg gå fra en pasient for jeg holdt på å ebsvime, då jeg måtte ut å sette meg. Jeg gikk da hjem fra jobb å må ha sykemelding for denne dagen, men jeg skal også jobbe hele helgen og tenker hva jeg skal gjøre? Jeg har så lyst å fungere normalt å være i jobb, men dette er ikke enkelt da jeg er så svimmel og er en fysisk krevende jobb som hjelpepleier. Har noen forslag til hva jeg kan gjøre for å bli bedre? Jeg er også gastric bypass operert så tenker det kan ha noe med næringen å gjøre, men er ikke lett å få i meg nokk. Hva hadde dere andre gjort? Jeg er 9 uker i morgen :-)

Termin 1 Februar 2014 <3

Dra til legen i hvertfall. Jeg ville ikke pusha kroppen for mye.

Termin 24februar
Kjenner du meg igjen, hysj!
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Hvis du har tatt en slik operasjon, så skal du vel spise lite og ofte? Det er vel viktigere nå som du er gravid. Jeg merker selv at jeg blir svimmel hvis jeg ikke holder et stabilt blodsukker. Blir også mer kvalm... Syns du bør lytte til kroppen.

Har du sjekka blodprosenten?
Jeg ble meget svimmel da jeg gikk gravid med begge mine.. Hadde lav blodprosent og måtte ta jerntilskudd - det hjalp en del det altså ;)

Alle blodprøvene mine er fine :-) :-/ så har en følelse selv på at det er forlite næring og drikke.

Termin 1 Februar 2014 <3

Jeg er også veldig svimmel. Både denne gangen og forrige gang . Forrige gang hadde jeg ganske lavt undertrykk så tror det kom derfra. Ikke besvimt men føltes som jeg skulle det av og til. Så sjekk blodtrykk :) Noen sier at det ved lavt blodtrykk er lurt å ha litt lakris på lur. Det skal visst nok hjelpe :)

app! Venter nr 3 :) 15.02

Back
Topp