sykemelding

pernille8

Flørter med forumet
Lurer bare på om det er noen som er sykemeldt i rugeperioden?!Er så usikker her på hva jeg skal gjøre...sist forsøk jobbet jeg..og det forsøket gikk dårlig:(noen sier man skal være aktiv og jobbe og noen sier man skal slappe av.hmm....er forresten hj.pleier.

Første forsøket jobbet jeg som normalt. Andre forsøket ble jeg sykemeldt, da jeg ikke følte at jeg ikke fikk fokusert på jobb når jeg var på jobb, tankene var et annet sted[;)] Ble ikke gravid på noen av forsøkene, men kommer nok til å be om sykemelding på neste forsøk også, men det er fordi hodet ikke "fungerer" optimalt, og jeg føler at jeg ikke får gjort jobben min skikkelig. Er sykepleier.

Fikk beskjed om å leve heilt som normalt i rugetida.
Men om du er usikker bør du kanskje slå av en prat med legen din?

ORIGINAL: pernille8

Lurer bare på om det er noen som er sykemeldt i rugeperioden?!Er så usikker her på hva jeg skal gjøre...sist forsøk jobbet jeg..og det forsøket gikk dårlig:(noen sier man skal være aktiv og jobbe og noen sier man skal slappe av.hmm....er forresten hj.pleier.

jeg hadde fri nesten hele ruge perioden sist, ble jo gravid men det gikk til helvete noen dager senere...jeg er også hjelpepleier. tror man helst skal leve som normalt og ikke overdrive verker ro og hvile og aktivitet....

Jeg er ikke sykmeldt, er godt å ha noe å gjøre. Tror tiden går litt fortere også [:)]

Men om det ikke går hos oss denne gangen, så kanskje jeg vil vurdere å sykemelde meg neste gang. Men det håper jeg selvfølgelig ikke skjer.

Jeg var sykemeldt....
Men jeg var ganske dårlig fordi det var så nære overstimulering, og det var rett før sommerferien, så jeg ble sykemeldt frem til ferien min....
Her fungerte det :)

Jeg er sykepleier og jobber 100%.....foreløpig fungerer det...... men man må gjøre det man føler er best for seg selv.....  Ikke hva alle andre mener..... 
Ingen dans på roser å være ruger......  lykke til ....håper en liten spire klorer seg fast.....

Eg jobba ved mitt fyrste forsøk. Og då følte eg at eg virkelig pressa meg max enkelte av dagane. Jobba f.eks på 17. mai den gongen og eg hadde dundrane hovudverk og skulle på seinvakt. Dumme meg gjekk på jobb og vart åleine på jobb med masse gjestar i baren og var i grunn meir bartendar enn resepsjonist den kvelden ja. Eg var heilt utkjørt når eg gjekk heim om kvelden. Litt for stolt til å kalla inn folk då ja. Hadde eg vore i normal form var jo det der noko eg hadde takla fint. Kjente det pressa på/knytte seg i magen min når eg stressa så fælt. Føler nesten at det forsøket gjekk i dass pga et eg køyrde meg sjølv for hardt. Dessutan vert eg svært dårlig av crinone/ progestan/ cyclogest. Andre forsøket låg eg strak stort sett heile rugeper pga cyklogesten. Grein ofte pga var heilt tømt for energi. Orka ingenting. Så ved dei to neste forsøka har eg vore/er sjukemld heile per. Eller vurderar å gå på jobb denne perioden nokre dagar før test pga tar no berre crinone ein gong daglig (kvar morgon) og fungerar då nokonlunde på ettermiddag. Men dette er jo sjølvsagt opp til formen til kvar enkelt osv. Sjukemd deg om du følar det er til det beste!   

Back
Topp