Sykemelding? To jobber.

<3Babylykke<3

Flørter med forumet
Jeg lurer på en ting,

jeg jobber 100% i bhg og 19% i hjemmesykepleien. Så har jeg plutselig fått så utrolig vondt i ryggen. i bhg kan dette tilrettelegges med en del kontorjobb, men ikke så lett og tilrettelegge i hjemmesykepleien. pluss at kanskje det er godt med avslapping i helgen så jeg klarer ukedagene i min faste jobb. Lurer så på da hvordan det er og sykemelde seg i kun den ene jobben?

skal til legen i morgen så tenkte og høre med hun, men føler hun er litt streng på å gi sykemelding:( hvertfall etter tidligere erfaringer;(

noen som har erfaring om dette??
 
Jeg har hatt 3 jobber i svangerskapet, og ble kun sykemeldt fra den jobben der det ikke gikk an og tilrettelegge og det var også den jobben som gav mest bondt i kroppen. Så det er ikke noe problem:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Ok :) så bra :) håper bare legen vil gi meg sykemelding da :)

tar gjerne imot tips til ryggproblemer om hva man kan gjøre for å slippe å ha vondt :)
 
Jobber selv i bhg og der fikk jeg en egen stol med ryggstøtte til bruk på avdelingen bla, i tillegg til at jeg gjorde minimalt med løft og bleieskift.

Varier måten du står og sitter på. Ligg med pute mellom knærne/bena om natten og har du mulighet tren i basseng:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jobber selv i bhg og der fikk jeg en egen stol med ryggstøtte til bruk på avdelingen bla, i tillegg til at jeg gjorde minimalt med løft og bleieskift.

Varier måten du står og sitter på. Ligg med pute mellom knærne/bena om natten og har du mulighet tren i basseng:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

ja prøver med lite løft men litt vannskelig akkurat nå i innkjøringsfasen. Men prøver og sette meg ned og ta dem på fanget :) kanskje jeg skulle prøvd og svømt litt ja :)
 
Det gikk bra :) ble sykemeldt ut september med ekstrajobben, men fortsetter 100% i bhg :). Lettet. Skal bli godt og kan hvile ut i helgene :)
 
ja det er jo det :) hvor langt er du på vei? Hvordan syns du det går å jobbe i bhg da?

Jeg er faktisk ganske langt, og jeg hadde første permisjonsdag i går. Er 37+4 i dag :)
Hadde det ikke vært for at jeg begynte og slite med bekkenet og allerede hadde senebetennelse i den ene skulderen, så gikk det veldig bra. Men ble fort tungt og jobbe på småbarnsavdeling med bekkenplager. Hva med deg? :)
 
Jeg er faktisk ganske langt, og jeg hadde første permisjonsdag i går. Er 37+4 i dag :)
Hadde det ikke vært for at jeg begynte og slite med bekkenet og allerede hadde senebetennelse i den ene skulderen, så gikk det veldig bra. Men ble fort tungt og jobbe på småbarnsavdeling med bekkenplager. Hva med deg? :)

åh så heldig du er som er kommet så langt :) snart har du h*n i dine armer :) *misunnelig.
Jeg er i uke 21 idag og føler det går greit og jobbe i bhg. Jobber og i småbarnsavd så er jo mye tungt arbeid, men har lyst og holde meg i jobb helt til permisjon. Men det vil tiden vise:) lykke til med tiden fremover :) spennede :)
 
åh så heldig du er som er kommet så langt :) snart har du h*n i dine armer :) *misunnelig.
Jeg er i uke 21 idag og føler det går greit og jobbe i bhg. Jobber og i småbarnsavd så er jo mye tungt arbeid, men har lyst og holde meg i jobb helt til permisjon. Men det vil tiden vise:) lykke til med tiden fremover :) spennede :)

Takk for det :)

Ja, hold ut så lenge du orker :) For blir fort kjedelig og gå hjemme hele tiden uten noe spesielt og gjøre
 
Back
Topp