Sykemelding pga trøtthet?

Alt er individuelt. Jeg kunne aldri latt meg selv bli så sliten at det ikke var en annen utvei for da er jeg helt utafor og ulykkelig og ingen god mor eller kjæreste for de hjemme. Man kan ikke tappe seg helt for krefter heller tenker jeg :) men man kjenner sin egen grense best. Helt enig at man er ikke syk selvom man er gravid :)
Neida, det er ikke bra å slite seg helt ut. Jeg var kanskje litt bastant her :) Jeg blir nok i overkant fort sliten psykisk om jeg bare må gå hjemme og ha vondt, men det finnes selvsagt en gylden middelvei ;-)
 
Neida, det er ikke bra å slite seg helt ut. Jeg var kanskje litt bastant her :) Jeg blir nok i overkant fort sliten psykisk om jeg bare må gå hjemme og ha vondt, men det finnes selvsagt en gylden middelvei ;-)

Hadde samme tankegang da jeg var gravid sist. For da ble det fort kjedelig å Være hjemme og hadde lite å finne på. Denne gangen er miljøet rundt meg endret seg og livssituasjon endret seg så hvis jeg blir deppa og sliten av å jobbe fullt har jeg det bedre å ha litt fri iløpet av uka :) men heldigvis er dagen i dag bedre enn den var i går så dumt å sykemelde seg pga trøtthet for det går jo så opp og ned :smiley-bounce015
 
Back
Topp