Sykemelding og rettigheter

Tiden vil vise :)

Deilig å føle seg 100% igjen. Jeg sliter med å se når det evt er aktuelt for meg :(
Det er grusomt å være dårlig :( den værste kvalmen er heldigvis over for meg nå, men det blir spennende å se om det går greit å jobbe 100%
Hvor lenge er du sykemeldt nå i første omgang?

Det er grusomt å være dårlig :( den værste kvalmen er heldigvis over for meg nå, men det blir spennende å se om det går greit å jobbe 100%
Hvor lenge er du sykemeldt nå i første omgang?
Jeg er heldigvis ikke kvalm. Men sliter med migrene. Har vært sykemeldt siden midten av august. Både fullt og delvis. Skal tilbake til legen om litt over en uke. Får se hva han sier da. Er også veldig sliten og trøtt. Har vært syk i tillegg. Føler liksom at jeg aldri får hentet meg inn :(

Jeg er heldigvis ikke kvalm. Men sliter med migrene. Har vært sykemeldt siden midten av august. Både fullt og delvis. Skal tilbake til legen om litt over en uke. Får se hva han sier da. Er også veldig sliten og trøtt. Har vært syk i tillegg. Føler liksom at jeg aldri får hentet meg inn :(
Uff migrene er så grusomt! Da kan man hvertfall ikke jobbe. En venninne av meg var veldig plaget med det første delen av graviditeten, men så gikk det heldigvis over. Håper det gjelder for deg også ♡

Uff migrene er så grusomt! Da kan man hvertfall ikke jobbe. En venninne av meg var veldig plaget med det første delen av graviditeten, men så gikk det heldigvis over. Håper det gjelder for deg også ♡
Ja det er noe dritt. Hadde det forrige gang og. Kun hatt det når jeg har vært gravid. Har ikke hatt migrene på over to uker da. Så det er jo positivt. Men føler meg allikevel ikke 100%. Har grått flere ganger fordi jeg er så utslitt etter jobb :( og da har jeg jobbet 50% :P

Æsj, det der har jeg aldri hørt om før, men heller aldri vært så lenge sykemeldt.. Kommer meg uansett ikke på jobb med det første med den formen her, så da får jeg bare ta det som det kommer :)

Ja det er noe dritt. Hadde det forrige gang og. Kun hatt det når jeg har vært gravid. Har ikke hatt migrene på over to uker da. Så det er jo positivt. Men føler meg allikevel ikke 100%. Har grått flere ganger fordi jeg er så utslitt etter jobb :( og da har jeg jobbet 50% :P
Håper du blir bedre snart ♡ det tar visst på å være gravid har jeg merket :/

Jeg sparer - det blir mindre feriepenger, så da får jeg spare selv :) det samme gjelder vel når vi er i permisjon, så det blir å spare til året etter da og :p har jo igrunnen gooooood tid til å sette av noen kroner :rolleyes:

Må innrømme at jeg er veldig glad for at det er arbeidsgiver som betaler ut lønnen min, da slipper jeg å tenke på disse tingene :) Har det fint i det offentlige ;)

Håper du blir bedre snart ♡ det tar visst på å være gravid har jeg merket :/
Takk <3 føler meg mye mer tappet for energi denne gangen. Men håper jeg snart får hentet meg inn!! :)

Back
Topp