Det er grusomt å være dårligTiden vil vise![]()
Deilig å føle seg 100% igjen. Jeg sliter med å se når det evt er aktuelt for meg![]()
Hvor lenge er du sykemeldt nå i første omgang?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er grusomt å være dårligTiden vil vise![]()
Deilig å føle seg 100% igjen. Jeg sliter med å se når det evt er aktuelt for meg![]()
Jeg er heldigvis ikke kvalm. Men sliter med migrene. Har vært sykemeldt siden midten av august. Både fullt og delvis. Skal tilbake til legen om litt over en uke. Får se hva han sier da. Er også veldig sliten og trøtt. Har vært syk i tillegg. Føler liksom at jeg aldri får hentet meg innDet er grusomt å være dårligden værste kvalmen er heldigvis over for meg nå, men det blir spennende å se om det går greit å jobbe 100%
Hvor lenge er du sykemeldt nå i første omgang?
Uff migrene er så grusomt! Da kan man hvertfall ikke jobbe. En venninne av meg var veldig plaget med det første delen av graviditeten, men så gikk det heldigvis over. Håper det gjelder for deg også ♡Jeg er heldigvis ikke kvalm. Men sliter med migrene. Har vært sykemeldt siden midten av august. Både fullt og delvis. Skal tilbake til legen om litt over en uke. Får se hva han sier da. Er også veldig sliten og trøtt. Har vært syk i tillegg. Føler liksom at jeg aldri får hentet meg inn![]()
Ja det er noe dritt. Hadde det forrige gang og. Kun hatt det når jeg har vært gravid. Har ikke hatt migrene på over to uker da. Så det er jo positivt. Men føler meg allikevel ikke 100%. Har grått flere ganger fordi jeg er så utslitt etter jobbUff migrene er så grusomt! Da kan man hvertfall ikke jobbe. En venninne av meg var veldig plaget med det første delen av graviditeten, men så gikk det heldigvis over. Håper det gjelder for deg også ♡
Håper du blir bedre snart ♡ det tar visst på å være gravid har jeg merket :/Ja det er noe dritt. Hadde det forrige gang og. Kun hatt det når jeg har vært gravid. Har ikke hatt migrene på over to uker da. Så det er jo positivt. Men føler meg allikevel ikke 100%. Har grått flere ganger fordi jeg er så utslitt etter jobbog da har jeg jobbet 50%
![]()
Takk <3 føler meg mye mer tappet for energi denne gangen. Men håper jeg snart får hentet meg inn!!Håper du blir bedre snart ♡ det tar visst på å være gravid har jeg merket :/