Junie
Glad i forumet
Er 20% sykemeldt pga migrene. Migrene utløses av stress og at jeg blir sliten, nå blir jeg sliten veldig fort. Er nødt til å ta ned tempoet litt, sier nei til reising på jobb og sover myyye mer enn før. Lytter jeg ikke til kroppen får jeg anfall, og da er det 24t i senga uten smertestillende. Gjør det meste for å slippe dette.... Alle svangerskap og plager er individuelle, men blir provosert når jeg hører at gravide sykemeldes for lett, eller at svangerskap ikke er en sykdom. For meg er svangerskap=sykdom selv om (er fullstendig klar over det) en midlertidig tilstand.
Det som plager meg nå er at med en dag mindre på jobb egentlig bare gjør de resterende 4 dagene mye mer hektisk, ingen avlaster meg mens jeg er borte. Det er ingen til å gjøre det slik vi er organisert. Lærer opp en vikar men han er nok ikke selvstendig før lenge etter jul. Med opplæring og full jobb på 80%tid blir dagene alt annet enn rolig.
Det er bakdelen med selvstendig/ledende stilling som det heter på fint....?
De to tidligere sv.skapene kunne jeg sykemeldes og vite at andre overtok oppgavene mine, det er stor forskjell nå.
Jeg kan umulig være eneste som har det slik? Noen med geniale råd? Huff, dette ble langt og sutrete men kjenner jeg er sliten...
Det som plager meg nå er at med en dag mindre på jobb egentlig bare gjør de resterende 4 dagene mye mer hektisk, ingen avlaster meg mens jeg er borte. Det er ingen til å gjøre det slik vi er organisert. Lærer opp en vikar men han er nok ikke selvstendig før lenge etter jul. Med opplæring og full jobb på 80%tid blir dagene alt annet enn rolig.
Det er bakdelen med selvstendig/ledende stilling som det heter på fint....?
De to tidligere sv.skapene kunne jeg sykemeldes og vite at andre overtok oppgavene mine, det er stor forskjell nå.
Jeg kan umulig være eneste som har det slik? Noen med geniale råd? Huff, dette ble langt og sutrete men kjenner jeg er sliten...