Bkno4446172
Andre møte med forumet
Jeg er gravid i 10.uke nå og lurer litt på dette med den psykiske biten av det å være gravid. Jeg har ikke vært gravid før og jobber i en jobb hvor jeg er mye i konflikt med andre mennesker, stort press psykisk og fysisk og hvor mennesker kaster sine problemer over på meg. Dette er jobben min, men nå når jeg har blitt gravid merker jeg at min fortid med min familie påvirker meg i mye større grad og jeg er helt tom og har ikke noe mer å gi. Jeg opplever ikke at jeg får gjort jobben slik den burde gjøres og jeg føler meg psykisk nedkjørt av alt presset som jeg ikke mestrer å følge opp på grunn av at jeg er så psykisk sliten.
Jeg er egentlig ei jente som det tar lang tid før innrømmer at er sliten og trenger hjelp, men tenker på hva det psykiske presset gjør for barnet mitt og blir usikker på om jeg burde høre med legen om sykemelding. Hva tenker dere? Jeg har endelig kommet til det punktet å innrømmet for meg selv at jeg har problemer psykisk, så er greit om dere kan være litt runde i kantene på kommentarene her.
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg er egentlig ei jente som det tar lang tid før innrømmer at er sliten og trenger hjelp, men tenker på hva det psykiske presset gjør for barnet mitt og blir usikker på om jeg burde høre med legen om sykemelding. Hva tenker dere? Jeg har endelig kommet til det punktet å innrømmet for meg selv at jeg har problemer psykisk, så er greit om dere kan være litt runde i kantene på kommentarene her.
Sent from my iPhone using BV Forum