Sykemelding er kjedelig

St|ne

Forelsket i forumet
Ja da melder jeg meg inn i "sykemeldt klubben" [8D] var hos legen på onsdag og han sykemeldte meg 100% i en uke til og me onsdag i denne uke.. Men må nok ned å få sykemelding lenger... Har så ekstremt problemer med bekkenet  [:(]  men jeg vil ikke ha 100% sykemelding. Føler meg så ubrukelig da. Vil gå på jobb 50% hvertfall  [;)]
Andre som er sykemeldt over lenger tid?  Noen som hvet hva man kan gjøre/ikke gjøre for å holde dette i sjakk?? Noen gode tips fra andre med samme problem?

Dytter litt for å se om det kommer frem igjen.. Forsvant etter at jeg la det ut...

Hvis det er bekken-problemer, så er jo fysioterapi noe av det beste..

Hørte noen som har forsøkt fotsoneterapi også, og det har visst funket.

legen din kan skrive henvisning til fysio, jo fortere du kommer i gang med det, jo bedre er det egentlig.. Og det er lettere å komme seg raskt etter fødselen også, når du har tatt problemene på alvor fra begynnelsen av..

Jeg har fått henvisning til fysioterapeut, snakket med de og de hadde en mnd vente tid, men de skulle sette meg på prioriteringslisten siden det var snakk om bekkenet [:)] Håper de ringer meg ganske snart slik at jeg får kommet inn og får startet "behandlingen". Jeg satser på at dette kommer til å hjelper meg [:D] 

Back
Topp