Sykemelde meg ?

jeg spilte med ærlige kort da jeg ble gravid sist.. og det kinne ha kostet meg dyrt!
Jeg hadde 50 % fast og 50% vikariat, da sjefen oppfordret meg til å søke siden den nå var min tur til å få full fast stilling... Jeg søkte, fant ut at jeg var gravid, og fikk ekstrem svangerskapskvalme. Jeg fortalte om graviditeten og stod dermed uten hverken fast eller vikariat... Kun 50% fast...
Jg gikk til forbundet som hjalp meg gjennom og jeg vant.. Men det kostet meg mye i en periode hvor jeg var veldig veldig dårlig i tillegg til å ha en liten jente hjemme,,...
Mitt råd er: hold det for deg selv så lenge du føler der er hensiktsmessig! Det er din rett :)
Dette må man nesten bare kjenne på selv tror jeg, og vurdere etter beste evne i den gitte situasjonen. Jeg hadde nok ikke hatt samvittighet til å ikke fortalt hva som var grunnen om jeg kom med en sykmelding, men det er meg da..

Men utrolig viktig og bra at du brukte forbundet og vant der iallefall! Håper noen fikk seg en real smekk på fingrene. :)

Termin 20. februar -14

Ja nå skal det sies at sjefen min er noe utenom det vanlige (håper jeg!) :)
Hun har mistet min tillit hvertfall...
nå skal jeg tilbake i jobb etter denne permisjonen 5. August... Da skal jeg øke stillingen min fra 80 -100 %
denne gangen holder jeg det for meg selv :)

Dette må man nesten bare kjenne på selv tror jeg, og vurdere etter beste evne i den gitte situasjonen. Jeg hadde nok ikke hatt samvittighet til å ikke fortalt hva som var grunnen om jeg kom med en sykmelding, men det er meg da..

Men utrolig viktig og bra at du brukte forbundet og vant der iallefall! Håper noen fikk seg en real smekk på fingrene. :)

Termin 20. februar -14

Har egentlig en veldig ålreit sjef. .. men ikke den beste tiden å komme med sykemelding. Så var redd hun skulle få helt hetta. Men hun sa jeg måtte tenke på meg selv, å at det ikke er bedre da jeg kom fra ferie om fire uker så måtte vi prøve å tilpasse det så godt det går. Da er jeg jo langt nok på vei til å fortelle det til de andre også. Så litt lettere å bli tatt litt hensyn til da når de vet å om jeg trenger det da :) er så lettet... så nå blir det å ta det rolig å passe på meg selv å lille bebbi :)

♥9 November 2008♥
♡9 Februar 2014 ♡
Sniker litt her jeg :) Kjenner jeg fikk en klump i halsen når det ordnet seg slik for deg :) For en utrolig grei sjef! Er ikke gravid selv enda, men blir det forhåpentligvis iløpet av året og da er jeg fortsatt i vikariat. Har vært redd for det samme som deg, at de velger å ikke forlenge vikariatet om de finner ut at jeg er gravid. Men føler jeg ble beroliget litt når det ordner seg for andre :)

Back
Topp