Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hamar sykehus har ikke fødeavdeling. De nærmeste er Elverum,Lillehammer og Gjøvik. Fødeavdelingen på Lillehammer har hatt veldig godt rykte. Var der forrige gang og skal ha planlagt keisersnitt der nåLurer på om noen her har erfaring med sykehus Hamar omegn?? Nylig flyttet hit og hørte at Hamar sykehus ikke var noe bra..... Har mest lyst på Ullevål, men det blir litt lagt, enda jeg skal ha keisersnitt.
Det som er kjipt med ullevål er at du kan risikere at det ikke er plass på dagen, og kan derfor bli henvist videre til et annet sykehus som ahus eller bærumBor rett utenfor selvResten av familien bor I Oslo så hadde jo ikke vært dumt å dra dit, kunne gubben fått litt hjelp med de to andre barna også. Jaja, godt det er en stund til.
Skal ha planlagt keisersnitt og da kommer man inn tidlig om morgenen og de tar det så fort de har tid. De fleste fødsler skjer kveld/natt så de som kommer inn for planlagt pleier å tas ganske fort, men man kan risikere å måtte vente litt. Har fått to unger på Ullevål fra før et hastesnitt og ett planlagt. Eneste jeg har å utsette på det er at det tok litt tid før jeg fikk ha ungen hos meg under åvervåkning.Det som er kjipt med ullevål er at du kan risikere at det ikke er plass på dagen, og kan derfor bli henvist videre til et annet sykehus som ahus eller bærum