Sykehusopphold

Jenta 28

Andre møte med forumet
Hei!
Vel helga over og vel hjemme fra sykehuset!
Kan si at kvalmen blei så ille og etter å ha kasta opp en god stund og 2 hele dager uten mat og drikke, vel da er d bare en vei og dra da;)
Fikk heldigvis hjelp.....mengder liter væske intravenøst på et døgn hjalp meg veldig......og i går (lørdag) klarte jeg og spise litt[:)] Nå er jeg vel hjemme og skal prøve meg en dag alene, vis ik er d rett tilbake i morgen!
    ps: måtte ta en ultralyd for og se at alt var bra, og da fikk jeg se den lille, ik stort men hjerte slo og alt var i skjønneste orden....deilig og vite[;)]

Så til dere som ik klarer og holde på mat og drikke, ik vent forlenge med og kontakte legen........
Jeg er heller ik så kvalm lengere, d gjorde godt med litt væske hjelp gitt[;)]

Lykke til alle sammen

Så bra at du føler deg bedre. Jeg sliter heldigvis ikke med kvalme, men det er da litt kjedelig at de første og mest spennende mnd av svangerskapet skal være preget av plager.

Så deilig å ha sett hjertet da. Da er jo faren for å miste mindre og det må være deilig.

Lykke til videre så håper jeg at kvalmen din avtar snart.

Fortsatt masse god bedring[:)]
Og lykke til..[:)]

Huff, skal si du har fått være kvalm allerede[&:] Godt du føler deg bedre[:)]
Aner såvidt kvalmen iblant. Håper det holder seg slik.

Off, stakkar deg, men bra du er bedre nå hvertfall! [:)]

Så bra å høre at du fikk hjelp! Jeg måtte også ha intravenøst sist, og nå ser det dessverre ut til å gå samme veien. Har ikke spydd så mye ennå, men klarer nesten ikke spise pga kvalmen og truende oppkast. Er helt utkjørt og ligger i senga neste hele dagen.. Men legen har sagt det bare er å si ifra om det blir for ille, så legger han meg inn. Men er jo litt kjipt å være på sykehus også, har ikke så veldig mange gode minner fra det sist..

jeg hadde det akkurat likedan i mitt forige svangerskap, lå i tre dager på sykehuset[X(] og det er ikke noe gøy!! så jeg ønsker deg goo bedring!! håper det gir seg snart![:D]

Ønsker deg god bedring[;)]
 jeg var på legevakta på fredag og tok masse prøver da jeg ikke fikk i meg mat eller drikke, men har etter det klart å spise litt mer....Prøvene var fine og jeg kunne gå hjem[:D]

Uff, det hørtes utrolig slitsomt ut å bli så kvalm!! Bra du føler deg bedre etter et lite sykehusopphold da[;)]
Så flott at du har fått sett hjertet, det må være helt fantastisk! Gleder meg til det er min tur[:D]

skal til legen i dag, har gått ned 6 kg, som er veldi mye på meg, er veldig spinkel. klarer ikke spise no, og det jeg spiser kommer opp igjen. har ingen energi, ligger hele dagen:(

Back
Topp