Sykehusopphold

Beate1

Elsker forumet
Var det fult på føden når dere va inne?  mars mnd er jo mange som skal føde da... sykehuset som jeg er på er det fult...

Da var fullt da vi ble flyttet til barsel, så far kunne ikke sove over, men dagen før jeg skulle dra, så var det mange rom ledig, så pappaen fikk sove over :-) tror det varierer veldig.

ORIGINAL: Momaikokenon

mange fellesferie-babyer som skal fødes nå! Det var STAPP fullt da vi fikk engelen vår!!
Samme natten jeg havnet på sykehus med fødsel var der 9 barn som ble født. Barselhotellet var fult.men vi fikk lurt til oss føderom med badekar og barselhotellrom med dobbelseng :)

ORIGINAL: Solstrål

mange fellesferie-babyer som skal fødes nå! Det var STAPP fullt da vi fikk engelen vår!!
Samme natten jeg havnet på sykehus med fødsel var der 9 barn som ble født. Barselhotellet var fult.men vi fikk lurt til oss føderom med badekar og barselhotellrom med dobbelseng :)

Sniiiiga!!!! Va kjempetravelt nåttå me au fødte, fekk et rom UTEN badekar ( hadde nok drukna meg sjøl oppi der uansett med dei intense åpningsriene æg hadde)...... fødestue 8, og et trangt rom på 7g! Jaja.... puttsann!! De va så jille på føden atte!!! Nå he æg foresten lagt 2 flotte kort med bilde og alt te jordmødrene me hadde!!!

[8D][:)]

De blir nok kjempegla for de[:)]

den dagen jeg fødte var det kunn meg og ei til som skulle føde, men det var fult o veralt så jeg fikk familirom den ene natten..dagen etter blei jeg flytta for da hadde ei gått å jeg kunne ligge der, men dagen etter måtte jeg pakke sakene mine kl 8 på mårran dusje for når de var ferdig med kontrållen på enis så måttw jeg ut for da var det noen andre som skulle ha den plassen, jeg stresset som bare det til ei jm kom å sa at jeg kunne slappe av og ikke stresse for de kunne bare la hun lige i fødestua til jeg var ferdig 5 min etter så kom ei annei jm og å sier at jeg ikke har tid til å ta det rolig måtte forte meg, hun dama har jeg ikke likt siden dag en jeg møtte hunn, hun var bare neggativ mot meg og skjefta på meg, og samboeren liker ikke at folk skjefter på meg for han vet at jeg bare tar i mot å sier ingen ting , så han sa at hun måtte skjerpe seg og alltid når hun kom inn så var det noe hun klagde på, i steden for å klage å sjefte kunne hun hjelpe meg..
da snudde hun seg å gikk...
når vi skulle gå så var hun så hyggelig..

Back
Topp