Noen som har vært? Hva har dere evt. fått se etc?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er veldig lett å finne fødeavdelingen på Ullevål sykehus. Ta dere en tur, så får du se selv.Noen som vet om det finnes på Ullevål? Vi får vel ta oss en tur og kikke hvertfall hvilket bygg vi skal til, så vi vet det. Er så mange av dem. Tar taxi til føden så sjåføren vet sikkert litt, men greit å finne ut selv også![]()
Kan ikke huske at vi fikk noe tilbud om omvisning for 3 år siden. Men kan jo være at det var en del av kurset, men det skal de visst slutte med slik jeg forstår, og de som går nå er fulle frem til sommeren. Men som Rayne skriver: veldig lett å finne frem, og tar ikke mange minuttene å gå fra parkeringshuset og bort til føden heller for den som ev. Må dit å parkere. Føden og hotellet har inngang samme sted. Skal selv på Ullevål, og var veldig fornøyd selv. Men skal sies at jeg fødte på det perfekte tidspunkt den gang, hadde nesten hele føden for meg selvNoen som vet om det finnes på Ullevål? Vi får vel ta oss en tur og kikke hvertfall hvilket bygg vi skal til, så vi vet det. Er så mange av dem. Tar taxi til føden så sjåføren vet sikkert litt, men greit å finne ut selv også![]()
Så digg! Når hadde du termin da? Jeg har vært på Ullevål x antall ganger men aldri vært utenfor føden hehe.Kan ikke huske at vi fikk noe tilbud om omvisning for 3 år siden. Men kan jo være at det var en del av kurset, men det skal de visst slutte med slik jeg forstår, og de som går nå er fulle frem til sommeren. Men som Rayne skriver: veldig lett å finne frem, og tar ikke mange minuttene å gå fra parkeringshuset og bort til føden heller for den som ev. Må dit å parkere. Føden og hotellet har inngang samme sted. Skal selv på Ullevål, og var veldig fornøyd selv. Men skal sies at jeg fødte på det perfekte tidspunkt den gang, hadde nesten hele føden for meg selv![]()