Sykehuset

Snufla

Elsker forumet
Ja, jeg innrømmer at jeg har snikt litt..

Men, er det vanlig at andre gangsfødende ikke får være like lenge på sykehuset som førstegangs??

Jeg vil være kortest mulig denne gang for sist fikk vi være der begge to og det føltest som en evighet.. Men å være der alene er jeg ikke så veldig glad for.

Vi fikk storesøster tidlig natt til tirsdag og reiste hjem på fredagen, men kunne være til lørdagen. Dvs 4 dager siden tirsdagen talte som dag 0.. Aner ikke om det gjelder for flergangsfødende, men har ikke hørt noe annet.

Hvoran er det der dere føder??

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Her er det 3 døgn for førstegangsfødende og 2 døgn for 2 og 3 gangsfødende osv.. Her får far til barnet være her hele tiden :)

KK i Bergen tror jeg praktiserer 2 dager om det ikke er ekstra behov. Spørst når på døgnet fødselen skjer, men jeg vil hjem fortest mulig iallefall. Orker ikke tomannsrom uten BF :/

Store forskjelle mao.. Hmm, i Skien får far være der så lenge det er plass. Vi hadde superflaks sist og alle fedrene fikk være der. Trur ikke det blir sånn denne gang og i tillegg har vi jo storesøster så pappan må jo hjem til henne også :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

KK i Bergen tror jeg praktiserer 2 dager om det ikke er ekstra behov. Spørst når på døgnet fødselen skjer, men jeg vil hjem fortest mulig iallefall. Orker ikke tomannsrom uten BF :/
Det visste ikke jeg... Minstegutten reise jeg hjem dagen etter. Han er født på formiddag, reiste på ettermiddag.

Det visste ikke jeg... Minstegutten reise jeg hjem dagen etter. Han er født på formiddag, reiste på ettermiddag.

Ja, vi er vel frie til å reise hjem når vi vil.. Mente litt andre veien. At de vil ha oss ut etter 2-3 dager om det ikke er noe spesielt. :D

Oj det visste eg ikkje :o hmm får vel bare ta det som det kommer:p

Her er det 3 døgn som er standard. Er alt bra får man ikke være lenger, og jeg vil tro man kan reise etter 2 dager om man vet hva man driver med :p

Back
Topp