sykehuset

MammatilAsk

Glad i forumet
Da har jeg havnet på sykehuset. Var hos jordmor på torsdag. Og hadde gått opp 5 kg på to uker og fått litt høyere blodtrykk. Så nå ligger jeg på sykehuset å håper jeg kommer hjem i dag siden. Jeg blir bare mer stresset av å ligge her. Og jeg får ikke sove. Jordmor her finner ikke ut hva som er galt heller. De trodde det var svangerskapsdiabetes men det var det ikke. Så tror de det var forgiftning som jeg hadde sist å, men det var heler ikke det. Så nå veit de ikke lengre.

Æsj da. Kjedelig å havne på sykehuset. Spesielt når de ikke vet grunnen til at du er der.
Håper de finner ut av det fort, slik at du kan få dra hjem. 
Hold oss oppdatert ;)

Oppdatering fra meg. Jeg får ikke skrevet rett under første innlegget med mobilen. Da har de akuratt koblet av ctg maskinen. Og jeg har rier på 1 times mellom rom. Og masse sammentrekningen i mellom der. Men jeg får ikke reise hjem, før i morgen om prøvene er lik dem i dag. Så da blir det å sitte å strikke og se på kjederlig tv. Ellers er alle blod prøver normale. Og ikke noe dibetes.

Godt det verken er diabetes eller svangerskapsforgiftning!! Og det er nok sikkert for å være på den sikre siden at du er det til i morgen. Du får bare nyte ro og stillhet - og prøve å kose deg med litt sånne tinger ;) Lykke til!!

Prøver å slappe av å nytte ro og ville. Men ikke enkelt når jeg veit at gutten min hjemme savner meg og gjør det vanskelig for samboeren. Skulle ønske det var data her, eller at samboeren finner en bærbar hjemme som funker. Riene kommer å går som normalt. Så får se om det blir noe unge snart.

Godt at det ikke var verken diabetes eller forgiftning, men klart det er kjedelig å måtte bli på sykehuset.
Hadde jo vært koselig om det kom ut en baby mens du allikevel var der da ;)
Skjønner godt at det kan være vanskelig å måtte være på sykehuset, når de hjemme sliter, men regner med at samboeren din klarer seg fint uansett ;)
Bare konsentrer deg om deg og den lille du, så ordner alt annet seg.
Lykke til videre :)

Back
Topp