sykehuset ..

Godemine

Gift med forumet
Junibarna 2015
fikk de magesmertene som jeg spurte om tidligere igjen på torsdagen .. (hvis noen husker [8|]) .. hadde snakket med jm om dette å hun sa at neste gang skulle jeg ringe føden, så jeg gjorde det .. etter litt frem og tilbake her hjemme bestemte vi oss for å reise (har bare fem minutter med bil) ..
det hele ente med at jeg måtte være over til fredag, ble satt på drypp for å roe det de trodde var rier .. fredag ble jeg sjekket for åpning men da jeg ikke hadde det fikk jeg reise hjem [;)] de var noe ikke helt sikre hva det kunne vært jeg hadde men fikk beskjed om å ta det med ro og ringe/komme bort hvis det skulle bli verre ..

Oida. Nå må du ta godt vare på deg selv og den lille da, så går det nok så bra skal du se. Slappe av og ta det med ro. Bra du ble tatt på alvor da, og veldig fint at du ikke hadde noen åpning[:)]

ORIGINAL: metteliten

Oida. Nå må du ta godt vare på deg selv og den lille da, så går det nok så bra skal du se. Slappe av og ta det med ro. Bra du ble tatt på alvor da, og veldig fint at du ikke hadde noen åpning[:)]

det skal jeg gjøre [;)] hadde egentlig ventet å blir sent hjem igjen med engang, med beskjed om at jeg var en hysterisk førstegangsfødene ([:D]), men så feil kunne jeg ta .. det var godt å bli tatt på alvor, selv om jeg å innrømme jeg var litt bekymret for hva som ville skje der og da !!

Heldigvis hadde du ikke åpning. Godt at de tar så godt vare på deg. Det må jo føles så betryggende Ønsker deg en deilig og ikke minst rolig helg [:D]

ORIGINAL: Godemine

det skal jeg gjøre [;)] hadde egentlig ventet å blir sent hjem igjen med engang, med beskjed om at jeg var en hysterisk førstegangsfødene ([:D]), men så feil kunne jeg ta .. det var godt å bli tatt på alvor, selv om jeg å innrømme jeg var litt bekymret for hva som ville skje der og da !!

Ja det er klart. Jeg hadde nok blitt kjempenervøs.

kjenner igjen de smertene.. Jm bare sa at jeg sku ta tiden mellom hver gang de kom og om de kom regelmessig måtte jeg ringe føden.. Bra det gikk fint med deg da.. Lykke til

Hørtes litt skummelt ut, håper det går over (evt. ikke kommer igjen før tiden er inne!!) Pass godt på deg selv i mens!! [:)]

ORIGINAL: Godemine

Det er akkurat det vi "frykter" da, å bli oppfattet som hysteriske... MEN det er bedre å ringe en gang for mye enn å tenke på andre enn gullet i magen[:)]

Ligg litt mye på sofaen nå da, nå har du i alle fall en veldig god grunn [;)]

ORIGINAL: seilø

Ligg litt mye på sofaen nå da, nå har du i alle fall en veldig god grunn [;)]

signerer[8D]

Ja, nå må du slappe av og ta det med ro !

Back
Topp