12. august på KK her
Gøy! Får antakelig vite dato om én uke!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
12. august på KK her
Kanskje vi sees i korridoren
Jeg kommer trolig alene, da gubben muligens ikke kan ta seg fri fra jobb den dagen
Så rart. Eg fekk bilder der på UL i uke 12 denne veka, men betalte ingenting.Jeg måtte betale 200 kr for UL-bilder i 2. etasje på KK.
Tenker de kunne skrevet lapp om f.eks. mor vil vite , men ikke far. Eller omvendt.
Så rart. Eg fekk bilder der på UL i uke 12 denne veka, men betalte ingenting.
Så rart. Eg fekk bilder der på UL i uke 12 denne veka, men betalte ingenting.
Det går nok helt fint skal du se her var jeg alene mandag-torsdag kveld med alle 4 frem til minstemann var ca 1 år og i helgene var bf ofte så sliten at han ikke klarte å trå tilLurer på hvordan det blir når mannen min får 4 uker jobbtur fremover. Til nå har jo vært helt greit siden jeg liker også å ha litt «me time». Men til slutten når jeg trenger en hånd for å reise meg fra sengen eller når babien er her blir litt morsomt å se #help
Sniker fra august. De lagde ikke lapp til meg på OUL, men hun lot meg få filme for pappaen siden han ikke fikk være med. Det sto også lapp om at det ikke var tillatt med filming, men etter å ha gått igjennom alt med meg ba hun meg finne frem mobilen
Hører også med at på OUL betalte jeg for bilder, på ultralydene jeg tar på vekstkontroll (vært på 5 stk fra uke 12) i første etasje på kk har de printet noen bilder uten å spørre om jeg vil ha, med unntak av nå sist i uke 35 og har aldri betalt. Stor forskjell innad i samme organisasjon med andre ord!
Hmm, merkelig. Eg såg ikkje noko plakat, og fekk heller ikkje beskjed om det. Då får det berre vere, viss dei ikkje informerer om detDet rommet jeg var på, hadde til og med en plakat på veggen med vipps-nummeret jeg skulle betale til.