Sykehuset skriver ikke lapp

Lurer på hvordan det blir når mannen min får 4 uker jobbtur fremover. Til nå har jo vært helt greit siden jeg liker også å ha litt «me time». Men til slutten når jeg trenger en hånd for å reise meg fra sengen eller når babien er her blir litt morsomt å se :hilarious: #help

Jeg skal på oul 11 aug på kk. Var inne på tul i uke 12 og fikk med fire bilder gratis. Må man virkelig betale for bildene på oul?

Lurer på hvordan det blir når mannen min får 4 uker jobbtur fremover. Til nå har jo vært helt greit siden jeg liker også å ha litt «me time». Men til slutten når jeg trenger en hånd for å reise meg fra sengen eller når babien er her blir litt morsomt å se :hilarious: #help
Det går nok helt fint skal du se :) her var jeg alene mandag-torsdag kveld med alle 4 frem til minstemann var ca 1 år ;) og i helgene var bf ofte så sliten at han ikke klarte å trå til :hilarious:

Var på KK forrige uke, OUL, fekk 4 bilder, ingen som sa at eg måtte betale for dei :confused005 på fosterdiagnostikk der i uke 12 skreiv hu ut ein haug av bilder hu brukte for å skrive inn tall, hu klippa ut 2-3 greie til meg når eg spurte om eg kunne få. På TUL var dei veldig konsekvente på at kjønn var eit ikkje-tema, sjøl om eg knapt brydde meg sånn sett, alt anna var viktig, men på OUL sjekka dei kjønn lika nøye som alt anna, og brukte tid på å ta gode bilder i profil eg skulle få. Så er nok stor forskjell alt etter grunnen til at ein går der.

Eg hadde veldig fin opplevelse begge ganger :)

Sniker fra august. De lagde ikke lapp til meg på OUL, men hun lot meg få filme for pappaen siden han ikke fikk være med. Det sto også lapp om at det ikke var tillatt med filming, men etter å ha gått igjennom alt med meg ba hun meg finne frem mobilen :)

Hører også med at på OUL betalte jeg for bilder, på ultralydene jeg tar på vekstkontroll (vært på 5 stk fra uke 12) i første etasje på kk har de printet noen bilder uten å spørre om jeg vil ha, med unntak av nå sist i uke 35 og har aldri betalt. Stor forskjell innad i samme organisasjon med andre ord!

samme her, fikk beskjed om at jeg kunne ta bilder og film med mobilen min av skjermen hennes, slik at pappaen som hadde vaksinetime og ikke kunne bli med på ul fikk se også.

edit: på kk ja :rolleyes:

Back
Topp