Sykehuset Innlandet, Gjøvik*

Noen som har født her i det siste?

Jeg er livredd for at mannen blir sendt hjem og ikke får overnatte etter fødsel, men jordmora sa det ikke skulle være noe problem... Kjenner meg likevel skeptisk fordi hun sier så mye forskjellig
 
Husker ikke helt men mener de har to familierom. Dersom disse er ledige så vil du jo ha muligheten til å bruke de. Men tror ikke man kan reservere disse rommene. Har ikke brukt de selv så vet ikke helt hvordan de fungerer.
 
Fødte der i oktober og vi fikk familierom. De har to stk der. Men hvis disse skulle være opptatt kjenner jeg flere som har hatt vanlig enerom med to senger slik at barnefar kan være der! Jeg personlig syntes sengene på familierommene var alt for lave og ikke særlig gode å ligge i for en som nettopp har født, men overlevde[emoji854]
 
Fødte der tidligere i uka. Og er kjempefornøyd!! :Heartpink Det var lite fødsler og dermed hadde de så god tid til meg! Fikk til og med ligge på rom alene, sammen med samboeren min den første natta. Havnet på firemannsrom etter de to andre fødslene(den første fødselen på Lillehammer sykehus), så dette var virkelig luksus!
 
Last edited:
Back
Topp