Sykehuset idag..*oppdater*

bea_

Elsker forumet
Idag skal jeg på sykehuset igjen. Får se hva de sier da. Nå har jeg egentlig innfinni meg med at jeg kommer til å gå slik jeg gjør i hvertfall frem til termin, oxo får det heller bli en lettelse den dagen han kommer. Ønsker dere fllotte mai mødre en fin fin dag !

lykke til på sykehuset idag [;)]

Ja like greit å forbrede seg på å gå slik lenge og bli positivt overrasket om han kommer før.....[;)]

Lykke til på sykehuset i dag :)

Selvom leger og jordmødre sier noe annet, ja, så lukker jeg ørene for akkurat det

Lykke til![:)]

Håper alt ordner seg... Klem!

lykke til i dag [;)] Like greit og gå med den instillinga, forrige svangerskap fikk jeg beskjed om at jeg kom til og få prematur, så hvis jeg klarte og holde henne inne til uke 35 var det suverent... veeel hun kom 3 timer over termin hun, og da var omtrent intet kjærringråd uprøvd... [8D] (det skal også nevnes at kjærringrådene begynte ikke før etter uke 37, ville jo ikke ha prematur, men var instilit på og få det liksom) så er ikke alltid til og stole på disse legene.... [>:] Følte jeg gikk i 5 uker på overtid den gangen husker jeg....
Får håpe han bestemmer seg for og komme ut snart[:)]

ORIGINAL: Lussa88

lykke til i dag [;)] Like greit og gå med den instillinga, forrige svangerskap fikk jeg beskjed om at jeg kom til og få prematur, så hvis jeg klarte og holde henne inne til uke 35 var det suverent... veeel hun kom 3 timer over termin hun, og da var omtrent intet kjærringråd uprøvd... [8D] (det skal også nevnes at kjærringrådene begynte ikke før etter uke 37, ville jo ikke ha prematur, men var instilit på og få det liksom) så er ikke alltid til og stole på disse legene.... [>:] Følte jeg gikk i 5 uker på overtid den gangen husker jeg....
Får håpe han bestemmer seg for og komme ut snart[:)]

Åh...så fryktelig slitsomt...[:'(]
Jeg har jo ventet på han siden 2006, hehe, så han skal få den tiden han trenger [:D]

lykke til på sjukehuset[:D]

Da er jeg tilbake fra sykehuset. Her er alt helt modent nå og legen ventet å se meg tilbake meget snart[:@] ( måtte hun si det...)
Han har hatt en fin tilvekst ( de syntes han har vært liten) men han er nå 2900, så han hadde fått en fin kurve nå. Måtte ta sparke test og den viste en "hyperaktiv" livmor, så det var ikke rart ting kjentes godt, men den får god trening da. Jeg lå langt forran skjema til å være 37+4
Det siste legen sa da jeg gikk var " da sees vi nok meget snart"....jaja..
Er bare utrolig glad for at lille gutt har fått opp vekten sin jeg [:D] og han er ikke noen stjernekikker, det ble konstantert idag. Han ligger slik de ønsker han skal ligge....og meget så langt nede, han var vist ikke å rikke nå. Fikk beskjed å hvile så mye som jeg fikk muligheten til nå...

Så bra i høre at alt var fint og at han har lagt på seg litt.[:)] Perfekt vekt om han kommer snart da.[;)]
He he...kanskje litt unødvendig å si at de ser deg snart igjen - den har du vel hørt noen ganger før![:D] Får håpe dem har rett denne gangen.[:)]
Du får slappe av og kose deg ikveld. Kommer til å trenge den energien du kan få vettu.[;)][:)]

Jeg har ingen aning om hvor stor gutten min er.... Kunne godt tenke meg å vite det i grunn...

Vesla mi var 2900 i uke 34,men de tror hun er stor[:)] Lykke til videre med alt,håper de har rett så du slipper å slite deg ut før fødselen...

jenta vår var ca 3000 i uke 37..

får håpe det ikkje går så lang tid no da, du får slappe av så godt du kan og lykke til..
klem

Back
Topp