Sykehuset i Telemark

SofieSofie

Lillegutt <3
Januarhula 2014
Jeg bare lurte på om det er mange her som skal føde på Sykehuset i Telemark? :) Jeg har termin 28 januar (mensterminen er faktisk 9. jan) og er spent på om vi blir "mange". Hihi :)

Jeg bare lurte på om det er mange her som skal føde på Sykehuset i Telemark? :) Jeg har termin 28 januar (mensterminen er faktisk 9. jan) og er spent på om vi blir "mange". Hihi :)
jepp jeg skal.:) har termin 30. jan. mens termin 25 jan:)
er det ditt første barn??
jeg har født i skien før å må bare full rose de. er en plass jeg virkelig føler meg trygg og ivaretatt:)

jepp jeg skal.:) har termin 30. jan. mens termin 25 jan:)
er det ditt første barn??
jeg har født i skien før å må bare full rose de. er en plass jeg virkelig føler meg trygg og ivaretatt:)

Så moro :) Ja, har hørt mye positivt om de. Nå bor jeg jo 5 min unna også da, så er godt kjent føler jeg. Hehe! Førstemann, ja. Nå nærmer det seg med stormskritt!

Har termin 6. januar, og skal føde i Skien! Dette er vårt andre barn. Har bare gode erfaringer med fødeavdelingen (selv om det endte med hastekeisersnitt).

Gleder meg til å møte snille jordmødre og barnepleiere - de er fantastiske! Møtte bare én sur for tre år sida, og det var ei på nattevakt. :-)

Skien her og. 3 januar håper vi lillesøster dukker opp.

Skien her og. 3 januar håper vi lillesøster dukker opp.

Spennende! Jeg håper lillebror ikke kommer før i 2014 - med termim 6., og storesøster som kom fire dager før tiden, så er vi veldig spente.

Hvor er alle telemarkinger (evt vestfoldinger) fra? Porsgrunn her

Storesøster kom dagen før termin så vi får se om mini vil bli 13 eller 14 modell ;)

Vad kul att se att fler ska föda i Skien i januari! Kanske har några av er redan fått? Hur gick det i så fall? Jag har termin 17:e med min första och blir mer och mer förväntansfull för varje dag nu :)

Fødte på nyttårsaften jeg også :) vi reiste hjem etter to netter på barsel og jeg tror virkelig ikke jeg hadde holdt ut 5 min til... For en kjedelig plass og alle restriksjonene som er på besøk :(

Fødte på nyttårsaften jeg også :) vi reiste hjem etter to netter på barsel og jeg tror virkelig ikke jeg hadde holdt ut 5 min til... For en kjedelig plass og alle restriksjonene som er på besøk :(

Vi var der tre netter. Synes det var ålrajt å være der, jeg. Men nå var et vennepar av oss der samtidig :-) Var litt mer fornøyd med oppholdet da vi fikk førstemann i 2010.

Synes det er bra med restriksjoner - tidligere krydde det av folk på besøk - og mammaene trenger jo ro... Mener jeg :-)

Likte det ikke i 2010 når vi fikk førstemann og likte det enda mindre nå, men vi er forskjellige

Back
Topp