Sykehuset i Telemark, Skien

Flere som har født her? :D
Fødte der i 2016, skal føde der igjen i mai, og har bare positive opplevelser, litt kjedelig at pappaen måtte dra med en gang vi flyttet over til barsel var vel mellom 21 og 22 på kvelden, og skulle inn på dobbeltrom, men ellers fikk jeg allverdens hjelp av fantastisk personale der. Gleder meg til å føde der igjen :D
 
Jeg fødte i Skien i mars i år. Ble satt igang og fikk dermed møte på mange forskjellige leger og jordmødre. Jeg sitter igjen med en kjempe god opplevelse av det hele, veldig fornøyd med jordmødre som jeg har enorm respekt for! Ikke redd for å skulle få en til i Skien
 
Har født begge i Skien og skal føde siste der også. Hadde hasteks. med nummer 1 og styrtfødsel med nummer 2. Begge gangene hadde jeg supre folk rundt meg og har bare positive ting å si om Skien :) Far har faktisk ikke overnattet noen av gangene, men det har også gått greit.
 
Fødte i Skien juli 2019, og er utrolig fornøyd med all hjelp under fødsel, og barsel etterpå.
Var 5 dager på barsel da baby mistet mye vekt, var fikk bo der i 4 dager før det ble så fullt at han måtte hjem. Fikk utrolig mye god hjelp til og komme i gang med amming, stell og diverse. Fikk også en god gjennomgang av fødsel av jordmor og barnelege, da jeg følte jeg mistet litt kontroll, og det jeg var livredd skulle skje, skjedde. Prøver nå å bli gravid på nytt, og er ingen tvil om at jeg velger Skien igjen.
 
Fødte i Skien jula 2018. Fantastiske mennesker, pappaen fikk sove med meg på familierom i 8 døgn (!), haste-ks og baby på nyfødt intensiv like lenge. Neste gang blir et annet sykehus fordi vi har flyttet.
 
Noen nye erfaringer fra Skien? :) Får man god oppfølging på barsel, eller må man spørre om hjelp selv? Hvor mange familierom er det?
Vurderer Skien vs. Tønsberg :)
 
Back
Topp