Sykehuset i dag...

Medusa_83

Forumet er livet
I dag har jeg vært på sykehuset pga mistanke om svangerskap utenfor livmoren. De tok ul, men så ingen ting, hverken i livmor eller i eggleder eller eggstokk, og jeg har ikke blødd ut i buken. Hun sa det kunne være for tidlig til,å se noe uansett (er 5+3 i dag), så da blir det mer venting før noe er avklart.

Jeg har tatt en ny hcg-prøve, skal ta enda en på torsdag, og så blir det ny ul om en uke.... Vente og se...

Krysser fingrene og ønsker deg lykke til!!! Tenk positive tanker :-) vi venter med deg!

Takk for det :) Tankene er veldig opp og ned... Når jeg er realistisk, er det mest ned, men det er deilig å drømme litt iblant om at dette fortsatt kan gå, så jeg tillater meg det innimellom ;)

Håper det ikke betyr noe :) masse lykke til ❤️

Ååå, må v fryktelig å gå sånn å venta. Krysse da så kryssast kan for deg :signs003

Åh, krysser fingrene for deg <3 Håper alt er som det skal, dette var kjedelig.. *klem*

Takk, jenter:)

Nå har jeg fått svar på hcg-prøven fra i går. Den var på 370. Før helgen var den på 97, så det er i alle fall nesten dobling annenhver dag. Det er fortsatt lavt, men fortsatt innenfor normalen... Så da er jeg fortsatt ikke klokere. Har ikke hatt blod på to dager, da...

Vente, vente, vente...

Takk, jenter:)

Nå har jeg fått svar på hcg-prøven fra i går. Den var på 370. Før helgen var den på 97, så det er i alle fall nesten dobling annenhver dag. Det er fortsatt lavt, men fortsatt innenfor normalen... Så da er jeg fortsatt ikke klokere. Har ikke hatt blod på to dager, da...

Vente, vente, vente...
Det er jo superpositivt det da. Dette går nok bra skal du se.

Ja, det er i alle fall ikke direkte negativt:) Men ballongene, rakettene og champagnebrusen står fortsatt laaaaangt inne i skapet... Nå skal jeg tilbake på sykehuset i morgen for ny hcg, så får vi se hva den viser;)

Det høres ut som gode nyheter det! håper spira sitter! <3

Sender deg en klem! Håper spira sitter godt!

-Taster fra appen-

Har hatt xu i 2004. Fikk vanlig mens men blødning aldri stoppet. Meget kraftige mage smerter, kun på v.siden. Hcg gikk bare opp fra ca. 514 til 518 på 2-3 dager, var da over 6 uker "på vei".
Var på UL kontroll med nr.2, ca 5 uker på vei. Klart ikke å se noe... Men en uke senere fikk jeg bekreftet at spire satt på plass.
Høres ut som det er håp. :) Hvis du ikke blør mer, har ikke smerter og hcg stiger, så er det håp! :)
Masse lykke til!

Back
Topp