Sykehuset i dag... (Litt lang)

Suverina

Gift med forumet
Vel da er jeg tilbake fra kontrollen i dag.... [:)]
Det tok jammen sin tid det... [8|]
Var der ca 10.45 og hjemme ca 14.45...
Måtte ta en ny CTG undersøkelse, satt med den i 1 time. Men var lite aktivitet i lille gutt da, så måtte sette meg på et rom om vente på at vi kunne ta en til CTG etter 1 time. Så kl 1 satte vi i gang med 2, CTG. Da var det litt mer liv i lille gutt... [:)] Hadde den på i ca 45 min tror jeg...
Etter det måtte JM snakke litt med en lege som hadde UL utstyret om han hadde tid til å skjekke meg. Mer venting.... [8|]
Han hadde ikke tid i dag til å ta noen UL, mente lille gutt hadde det bra på grunnlag av CTG testene.
Skal tilbake i morgen i 12 tiden for nye CTG prøver og ultralyd for å se hvordan det ligger an med fostervann.. [8|]

Så konklusjonen i dag: MYE VENTING, LIKE TOM FOR SVAR....OG CTG ER KJEDELIG.... [:@] (men skal jo tilbake i morgen å satser på mere svar da)

Hadde jo vært kjekt om du kunne få alle svar idag. men er no bra han viste aktivitet da iallefall

ORIGINAL: tipp

Hadde jo vært kjekt om du kunne få alle svar idag. men er no bra han viste aktivitet da iallefall

Signerer!

ORIGINAL: tipp

Må smøre meg med tålmodighet til i morgen... [&:]

æsj, kjedelig å gå å vente da... men godt det ikke er lengre enn til imorgen da! [:)]

ORIGINAL: veslejinta

æsj, kjedelig å gå å vente da... men godt det ikke er lengre enn til imorgen da! [:)]

signerer[:)][:D]

ORIGINAL: munter

ORIGINAL: veslejinta

signerer[:)][:D]

Signerer denne!
Godt å vite at han beveger seg og til synes har det bra hvert fall! Men irriterendes at han ikke "rakk" å ta UL, det som kan gjøres så kjapt! Vel, de ønsker kanskje å sjekke mer grundig når de vel gjør det.

Du får lykke til i morn da! Og da får du se lillegutt igjen! [:D]

Selv skal jeg på kontroll til JM i morgen formiddag. Jeg vet jo allerede at han mest sannsynligvis har det bra, siden jeg har masse bevegelse hver eneste dag, men alltid kjekt å få kontrollert uansett... [:)]

Så var det å komme seg til sykehuset på nytt...
Begynner å bli lei av å gå inn å ut der... [&:]
Håper på mere svar i dag... [:)]

ORIGINAL: Mariannek

Så var det å komme seg til sykehuset på nytt...
Begynner å bli lei av å gå inn å ut der... [&:]
Håper på mere svar i dag... [:)]

Lykke til [:)][:)]

Back
Topp