Sykehuset Buskerud HF Drammen *

Fødte på Drammen i 2021. var under korona. Syntes fødselen gikk fint og jordmor var helt super. Håper jeg får samme nå som sist :D

Men trivdes ikke på barsel. Veldig dårlig på å forklare når jeg lurte på ting. Ikke hjelp til amming så det funket ikke. Fikk nesten kjeft fordi barnet ikke klarte å amme. Ville bare hjem men fikk ikke lov pg barnet ikke fikk i seg nok mat. ( skjønner jo det da). Sa jeg vill begynne med flaske, men da blei hun ene irritert på meg å bare gikk(?) :rolleyes: Håper jeg slipper barsel denne gang

Fødte på Drammen i 2021. var under korona. Syntes fødselen gikk fint og jordmor var helt super. Håper jeg får samme nå som sist :D

Men trivdes ikke på barsel. Veldig dårlig på å forklare når jeg lurte på ting. Ikke hjelp til amming så det funket ikke. Fikk nesten kjeft fordi barnet ikke klarte å amme. Ville bare hjem men fikk ikke lov pg barnet ikke fikk i seg nok mat. ( skjønner jo det da). Sa jeg vill begynne med flaske, men da blei hun ene irritert på meg å bare gikk(?) :rolleyes: Håper jeg slipper barsel denne gang
Oi for en oppførsel!! Det er jo helt krise å behandle folk sånn da! Særlig etter fødsel når man er litt sårbar og barseltårer og det hele.

Fødte akkurat på Drammen og kan ikke skryte hele føden, operasjon og barsel nok. Utrolig dyktige helsepersonale over hele linja (jm, sykepleiere, leger, gyneokologer, anestesi, barnepleiere), veldig gode på å dele informasjon, behandle, tilby hjelp og støtte. Ansatte på barsel var også fantastiske, følte at de hele tiden var der uten å være i veien. Veldig godt ivaretatt. God hjelp med amming - inkl akupunktur for å kick starte melken. Fikk også familierom, de sa alle som får ks får familierom og de bruker kun delte rom for andre hvis det er fullt.
❤️❤️❤️ Drammen ❤️❤️❤️

Nå vet jeg ikke om eventuelt termin for deg, men du kan føde i Drammen og ta barsel feks på Kongsberg (noe jeg anbefaler veldig!).
Hadde selv ekstremt dårlig opplevelse i Drammen i 2021, men tok barsel på Kongsberg.

Nå vet jeg ikke om eventuelt termin for deg, men du kan føde i Drammen og ta barsel feks på Kongsberg (noe jeg anbefaler veldig!).
Hadde selv ekstremt dårlig opplevelse i Drammen i 2021, men tok barsel på Kongsberg.
Skulle egentlig føde på Drammen. Men ringte inn og de sa det ikke var vits å komme inn da jeg ikke hadde konstante rier og de ikke hadde plass. Måtte til Kongsberg og de sa jeg måtte bli lagt inn. Var i fødsel timer etterpå. Så glad jeg måtte dra ditt. Da Drammen også hadde gitt Kongsberg feil info om hvordan barnet lå. Så var en traumatisk fødsel. Er 4 mnd siden nå da og alt gikk heldigvis bra:happy:

Back
Topp