Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Normal
Jeg var kjempe fornøyd med veldig mye men man må ta i betraktning at det tidvis er veldig mange fødende. Ønsker man hjelp så må man være flink å si ifra å ikke forvente at de løper ned døra di Dagen de skulle ta vannet mitt var det 13 fødende så det ble utsatt til dagen etter.. Så alle som roper å hyler om å bli satt igang uten noe annen indikasjon enn de ikke vil gå gravide lengre bør ta seg en bolle..Fødselen min var lang å kjip og endte I snitt men oppfølgingen både underveis og etterpå var fantastisk. Hadde fantastiske jordmødre og noen gode dager på barsel så jeg kan ikke annet enn å skryte
Jeg var kjempe fornøyd med veldig mye men man må ta i betraktning at det tidvis er veldig mange fødende. Ønsker man hjelp så må man være flink å si ifra å ikke forvente at de løper ned døra di Dagen de skulle ta vannet mitt var det 13 fødende så det ble utsatt til dagen etter.. Så alle som roper å hyler om å bli satt igang uten noe annen indikasjon enn de ikke vil gå gravide lengre bør ta seg en bolle..
Fødselen min var lang å kjip og endte I snitt men oppfølgingen både underveis og etterpå var fantastisk. Hadde fantastiske jordmødre og noen gode dager på barsel så jeg kan ikke annet enn å skryte