sykehusdietten

Alicia85

Elsker forumet
noen som har gått på den??kordan va det å smakte suppa stygt?

Suppa smakte godt den.
Hadde ikke nåkka problema med å spise den i 7 daga[:D]

ORIGINAL: svimsa

Hvilken diett er det? [8|]

slanke diett!!

kor mye gikk du ned da??

Gikk ned 3 kg, men så spiste æ sånne ting som æ egentlig ikke skulle spise...
Spiste brød på kvelden...[&:]

ORIGINAL: henriette21

Hvilken diett er det? [8|]

slanke diett!!

Det skjønte jeg da! [;)] Men jeg lurte på hva slags.. Håpet på et godt tips! [8D]

hehe åja,har bare hørt om den jeg..!

lyst å prøve den men spørs om æ klare da..hehe..man legg vel bare kiloan på sæ igjenn

dytt

Om det er denne dietten som sirkulerer på nettet, og visstnok er fra et sykehus (varierer litt hvilket sykehus de sier den er fra) så er det ikke noen av de nevnte sykehus som på noen måte innrømmer å stå bak den, og de fraråder den.

Jeg håper det er en annen sykehus-suppe-diett du mener...

Det er flere suppe-dietter som verserer, og de lover alle at man skal gå ned mange kilo..

MEN, det som er problemet er at disse diettene er IKKE ment for folk som skal gå varig ned i vekt, kiloene kommer raskt på igjen. Suppediettene er ment som et hjelpemiddel til STERKT overvektige personer som raskt trenger å gå ned i vekt foran en operasjon eller lignende.

Syns ikke dere skal prøve denne, hvis dere ikke er sterkt overvektige, det finnes bedre måter (om enn litt treigere..) å gå ned i vekt på..

jeg har også begynt på den.. men etter de 7 dagene så spiser jo folk normalt igjen å legger på seg dobbelt så mye!! dropp heller brød! knekkebrød er topp!! og gulerøtter til kos.. jeg gikk ned 6 kilo på 1 mnd med å spise vanlig knekkebrød til frokost og frukt til lunsj og kanskje grønnsaks lapskaus... og god middag med kun 1 potet og knekkebrød og gulerøtter hvis jeg va sulten ellers!!!

jada æ e fullt klar over ka den ska brukes for,men e vel lov å spørre folk[8D]
tenkte æ sku bruke den ei uka før æ sku t syden for å se litt bra ut[:D] men den rense jo kroppen da så du får ut alle sånne avfallstoffa å da..tror æ da[8|] e så forskjelli fra folk til folk ka dem går ned.

æ spis kun knekkebrød 4ganga om dagan å litt middag..gått ned 3 kg på 1mnd så vet d funke over tid..skal holde mæ til den..

Jeg klarte meg i 4 dager på den suppekuren, nesten 5, og allerede etter bare 3 måltider med den suppa brakk jeg meg! [:'(]

Gikk ned to kg og etter 3 dager var jeg gått opå igjen di to!

jepp i know men e jo motivasjon å begynne å ete sunt å da[:)] en dytt liksom

Suppen smakte drit, men det funket!!! Gikk ned 5 kg de 4 dagene jeg holdt ut med den.. [8D]

farsken det va d æ frykta..kordan suppe kan man bruke i den?kan man bruke grønnsaks-suppe?

dytt

har prøvd sånn å d funka ikke på mæ..dessutn har æ bare bra av masse grønnsaka å frukt..

Back
Topp