Sykehusbaggen

Har pakket sykehusbaggen :) Når jeg spurte min mor om jeg trenger å ta meg pyjamas til unge, lo hun bare og sa at jeg trengte ikke annet enn hentesett.. For alt har di på sykehuset :) Men jeg har pakket pyjamas, hentesett, strømperbukser og bodyer. Samt et teppe og en fleecedress itilfelle det er kaldt ute når vi skal hjem :happy:

ImageUploadedByBV Forum1461943045.344182.jpg
ImageUploadedByBV Forum1461943054.761535.jpg

Har delt tidligere også :D
Pluss at bagen til storebror står klar hos mamma og pappa i tilfelle ting skulle skje fort :D

Ja, nå er jeg i full gang her! Haha virkelig et godt verktøy :)
Veldig! :)
Jeg har liste for alt av utstyr til lillemor der inne, middagsmenyer, handlelister, planlegging til dåpen, bursdagsgavelister, julegavelistene for de siste årene (så vet jeg hva jeg har gitt tidligere også :D )
Hello there, bittelitt kontroll... :p

Veldig! :)
Jeg har liste for alt av utstyr til lillemor der inne, middagsmenyer, handlelister, planlegging til dåpen, bursdagsgavelister, julegavelistene for de siste årene (så vet jeg hva jeg har gitt tidligere også :D )
Hello there, bittelitt kontroll... :p

Jeg elsker å ha kontroll så dette er virkelig appen for meg! ☺️ haha

Hva pakker du i sykehusbaggen? Noen som har laget/funnet liste? :)

Jeg har egentlig noen tips nå etter å ha akkurat vært innlagt, jeg hadde ikke med meg noe nesten. Men ta med: sjampo, balsam, dusj såpe (de har bare en dritt multi såpe for alt, hater de:p), slippers; sååå viktig! Nasty gulv! Er masse bakterier og shit:p, LADELEDNING!:P livet er kjipt uten kontakt med folk og Internett osv!, ha med mat (de gir deg gjerne ikke mat før de faste tidene, det er drepen når du er sulten og tørst!), ha noe godt og trøstekose deg litt med, sjokolade, lefse:). Et blad, ørepropper, sovemaske, gjerne sånne øretlf med støy reduksjon om det er mye bråk, ekstra skift, mye truser! Og t skjorter.. man føler seg fort Nasty! Og den sykehus senga er drepen!!!! Den er så hard! Fikk vondt av å sove og ligge i den.. ta med ekstra madrass? :p. Ekstra pute og da den på sykehuset er tynn som fy. Håndkrem.. blir så tørr på henda.. morgenkåpe, bind, masse ting å gjøre, lese, kan bli mange timer uten søvn og flere ting.. for varmt, for kaldt, bråk, besøk ofte av jm og leger, utstyr piping +++. Lypsyler, papir, dopapir et på sykehuset er av spareshit og drit tørt:p jeg kommer til å ta med egen dorull som er supermykt:). De hadde ikke et håndkle på badet bare kluter som også er brukt sånn en millon ganger og er super raspete og tørt. Når du får mat får du gjerne små bebiglass med melk/jus osv, ha ekstra drikke:p. For det ekke kult å trekke i snora, du kommer til å gjøre det mer enn nok fra før + når du ringer kan det ta 10 min El gjerne mer før de kommer. Og når de kommer kan de si; ja det skal jeg hente! Også kommer de tilbake om enda et kvarter eller halvtime... (du er ikke no dronning, og ting.tar.tid). Og ha når de sier legen kommer snart eller kl 8, kommer gjerne ikke legen før kl 11. Bare sånn tips :p. Hmmm kan si i fra om jeg kommer på mer..

Har pakket sykehusbaggen :) Når jeg spurte min mor om jeg trenger å ta meg pyjamas til unge, lo hun bare og sa at jeg trengte ikke annet enn hentesett.. For alt har di på sykehuset :) Men jeg har pakket pyjamas, hentesett, strømperbukser og bodyer. Samt et teppe og en fleecedress itilfelle det er kaldt ute når vi skal hjem :happy:

Jeg synes at det klærne på sykehuset var litt stive og utvasket, så var deilig å kunne pakke inn baby med myke klær hjemmefra. Men nå var forrige født i november, så da var det godt med ull. Ikke så viktig med sommerbarn egentlig.. Men tror jeg skal ha med et par skift likevel. :)

En ting jeg kom på nå at jeg helt sikkert skal ha med er tørrsjampo!! Mm får jo dusjer og sånn, men vi var flere om samme dusj og man føler seg litt sliten, ekkel og skitten når man svetter ut alt dette vannet osv:) så godt å kunne ha litt nødutstyr i mellomtiden:-)

Jeg synes at det klærne på sykehuset var litt stive og utvasket, så var deilig å kunne pakke inn baby med myke klær hjemmefra. Men nå var forrige født i november, så da var det godt med ull. Ikke så viktig med sommerbarn egentlig.. Men tror jeg skal ha med et par skift likevel. :)

Synes heller ikke noe om klærne dem har på sykehuset.. Men jeg blir vell helst å ta med bodyer, så har jeg ungen innpakket i teppe:) Så blir overgangen fra magen til den store verden litt mer forsiktig

Back
Topp