Sykehusbaggen

lene89

Glad i forumet
Hvor mye klær pakker dere til de små? Begynte litt nå men synes det ble så mye klær:p tok to av hver ting i str 50 og 56 siden jeg ikke vet hvilken str som trengs til å begynne med:)

Jeg har bare med i størrelse 50... Tenker at det MÅ vel passe? :O tar i så fall med en bodyforlenger ^^ da går det nok. Har også pakket to av hver ting :) bukse, body, lue, sokker!
Man får jo noe på sykehuset og er det ikke sånn?

-- tasting fra mobil --

Tror nok jeg bare legger oppi en av hver i 50 og 56. Trenger jo bare klær til hjemreisen. De dagene vi er på sykehuset låner vi klær der.

Har pakket 3 bodyer (1stk50 + 2stk56), to bukser (56), to luer, to par sokker, hentesett og et pledd. En får jo bruke sykehusklær til de små om en vil det :) så om h*n skulle gulpe/bæsje ut det jeg har med så får jeg låne det til vi reiser hjem :P

Jeg hadde med to sett da førstemann ble født. Syntes det var mye koseligere å bruke det vi selv hadde kjøpt, enn de stygge sykehusklærne...;-) Men erfarte at to sett var litt lite. Ble en del gule gulpeflekker som jeg ble stående og vaske på i vasken på rommet. Så denne gangen skal jeg ha med med 3-4 sett. Og eventuelt kan mannen min ta med mer klær etter hvert.

Jeg tar bare med en body (str. 50) en strømpebukse (str.50/56) og planen er å bare være der 2 døgn å tenkte å bruke babyklærne fra sykehuset som jeg jore sist :) er det for lite klær til babyen er der ingen problem for samboeren min å ta me noe :)

Har 3 sett pluss strikket hentesett til å ha over. Har planer om å bruke sykehusklærne, men tar med litt likevel :p

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Tenker for det meste å bruke sykehusklærne, ønsker ikke dra med en haug skittentøy hjem... Tar med et sett til å bruke på når vi får besøk / bare for gøy, kjenner jo at det skal bli veldig stas å kle opp i egne klær... Trenger bare ikke ha det hele tida. Og så et sett til hjemreise.

Her skal jeg bruke sykehusklærne, gjorde det sist også. :) Orker ikke å ta med skittentøy hjem, blir nok av tid til å bruke egne klær når vi kommer hjem. Hentesett har jeg selvfølgelig med :)

Har bare størrelse 50 med et skift uten om klærene hun skal reise hjem i....
Satser på å reise hjem fort etterpå,men tar med et skift tilfelle:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Har ikke pakka ennå, men skal ha med noe i 50 og noe i 56. Ei venninne fødte på ullevål i fjor, og de fikk bare låne første bodyen..når han tissa seg ut var det forventa at de brukte egne klær resten av tida, men kan kanskje være litt forskjellig :)

Har ikke pakka ennå, men skal ha med noe i 50 og noe i 56. Ei venninne fødte på ullevål i fjor, og de fikk bare låne første bodyen..når han tissa seg ut var det forventa at de brukte egne klær resten av tida, men kan kanskje være litt forskjellig :)
Oi, jeg fikk på Ullevål for snart 3 år siden, da fikk vi låne så mye vi ville... Hmmm, det må jeg sjekke opp, hadde planlagt å låne mens vi var der ;)

Jeg er veeeldig usikker. Lurer bare på om jeg får sambo til å stikke hjem og hente etter vi vet hvor stor han er :P

Jeg har kun to strømpiser og bodyer i str 50. Resten er i 56. Spørst jo veldig på lengde da. Vesla var 50cm og brukte str 50 i en måneds tid, men nå aner jeg ikke :P

Pakka ned 4 skift,heller for mye enn for lite.... Tar ikke mye plass og vi er blitt forespeilet noen ekstra dager på barsel pga bekkenet mitt

Vi bor 10 min fra sykehuset så tenker at det er ikke så veldig stress^^

-- tasting fra mobil --

Sist gang var jeg ikke i noe form til å dulle og kle opp jentungen, og denne gang vil jeg bare rett hjem om jeg får lov, så tar derfor bare med et sett til hjemreise.

Back
Topp