sykehusbaggen

babylykke nr2

Flørter med forumet
Har dere pakket ferdig sykehusbaggen? Når bør den egentlig være klar?
Jeg har 3 1/2 uke igjen ca. og har bare pakket klær til babyen. Tenkte det kanskje er på tide å pakke resten snart.....

Jeg har begynt å planlegge den, men er usikker på hvor mye klær jeg skal ha med til babyen. Hva tar dere med?

Husker ikke fra sist,men har pakket med hjemreisesett med lue, og et par sett ekstra (bukse og body og strømpe og body) og selvfølgelig sokker :) men aner ikke om det er mye eller lite....

babylykke nr2 skrev:
Husker ikke fra sist,men har pakket med hjemreisesett med lue, og et par sett ekstra (bukse og body og strømpe og body) og selvfølgelig sokker :) men aner ikke om det er mye eller lite....

Aner ikke jeg heller. Men babyklær tar jo ikke alt for mye plass så kan vel ha med to skift? ;p Litt dumt hvis han bæsjer seg ut eller noe tenker jeg... Men jeg er jo førstegangs så aner virkelig ikke hva jeg har i vente ;)

og pysj har eg pakket ned:)

Har ikke pakket NOENTING

Men jeg har en stund igjen da, og sist pakket jeg det siste mens riene pågikk 8 dager over termin, så her er det ganske avslappet =) 
Vet stort sett hva jeg skal ha med da!

jeg har pakket et skift til hver dag vi skal være på sykehuset, til babyen altså, det blir 4 skift inkludert hentesett. Ellers har jeg puttet det jeg kan unnse inntil fødselen starter i kofferten, og laget ei liste over ting som ikke kan pakkes før i siste liten sånn som morgenkåpe, crocs, joggebukse osv. Det skal jeg jo bruke helt til fødselen starter, men da får bare pappaen hjelpe meg å samle de siste tingene mens riene holder på, det er jo ikke sånn at man må ta kofferten å løpe idet man kjenner første ri emoticon

Jeg begynte å pakke i helgen. Pakket mest til meg, noen få klær til babyen. Bleier og bind får vi på sykehuset så det tar jeg ikke med. Egentlig får babyen låne klær på sykehuset også, men jeg har pakket med egne i tilfelle jeg heller vil bruke de.

Back
Topp