Sykehusbaggen??!

lotte08

Andre møte med forumet
Kan nåen hjelpe mæ m ka æ skal ha m i sykehusbaggen?
Å når bør man pakke dn? Har termin 22 juli :)

*Undertøy
*amme bher
*hentesett
*3-4 bodyer, evt mer om dere bor langt vekke, vet aldri hvor mye babyen gulper
*lader til kamera/mobil
*tannkost
*tannkrem
*tøfler
*div toalettsaker

satser på at noen andre husker bedre en meg :)

Og om dere bort nærmt sykehuset, så kan du bare sende samboer eller andre hjem for og hente ting :)

Behagelige klær til deg selv. Jeg gikk rundt i en stor svart joggebukse, det var gull verdt :) Tøffler f.eks...de brukte jeg hele tiden.

* Behagelige klær til deg selv
* Tøfler etc..
* Alt *Xc1t3* skrev
* Kanskje penger til å bruke i kiosken
* Strømpebukse + sokker til babyen

Nå sa det stopp hos meg...kommer kanskje på mer senere :)

Jeg pakket baggen når slimproppen min gikk (Mandagen, og Torsdagen reiste jeg på sykehuset og fødte) Men jeg fødte i 36+4, så hadde ikke begynt på fødebaggen før slimproppen gikk, for jeg trodde ikke jeg komt til å føde for tidlig.

-Jeg brukte mest sykehusklær på snuppa når vi var der.
- hentekler
- ammebh + innlegg
- store truser/bokser
- gode bukser + noen topper som er lette å amme i.
- sandaler
- lesestoff
- mobil/kamera ladder
- store bind
- div toalettsaker
- hårføner (Også kjekt å tørke seg med nedentil om man er veldig sår)
- Noe godt som du liker, jeg hadde veldig dårlig matlyst etter fødselen. Så fikk sambo til å kjøpe meg noe godt :)
- Neste gang blir jeg å ta med meg laktulose, hadde treg mage på slutten av svangerskapet å den hjalp veldig. Jeg fikk på sykehuset men vill styre det selv. Syns det var så vondt å skulle trykke de første dagene. Det samme med paracet.

Jeg pakket den helt klar en uke før termin. Men hadde begynn å pakke den noen uker før. Vasket de klærne jeg skulle ha med osv..

Takk for masse goe råd, bor ca 7 mil fra sykehuset, men har masse familie dær sykehuset e, men greitt å bare vite litt :)

Back
Topp