sykehusbaggen!

sicaa

Forelsket i forumet
Hva trenger man egentlig med seg på sykehuset?
Hva har dere pakka?

Jeg har pakka og det har kommet godt med hittil at jeg gjorde det så tidlig[;)] Har pakka 3 t- skjorter, morgenkåpe, bokser-shortser (synes det er mer mehagelig enn nettingtruser), sokker, 2 joggebukser, et par gensere, ullsokker, egen såpe og shampo , bodylotion, deo, bok til å lese når babyen sover og hårbørste. Tannbørsten kan få vente litt, for jeg må jo fortsatt pusse tennene[:D] Så har jeg pakket ett sett med ullundertøy til babyen. Venter litt med amme-bh for puppene vokser jo ganske bra etter fødselen så det sender jeg mannen ut for å kjøpe når fødsel er vel overstått[;)]

...og tøffler/slippers...

anbefaler en radio elle cd-spelar til å ha på øret,låg på to mannsrom og naboen snorka!!!

jeg har skrevet en liten huskelapp som jeg skal legge ned i bagen i tilfelle det er sambo som må ta seg av pakkinga.skal pakke etterhvert men venter litt enda..har kjøpt meg en fin silkepysj som jeg vil ha med meg + noen litt gode litt store truser.shampo/balsam i småformat + ny tannbørste.ellers så skal jeg få ha med meg go-dressen + noen topper.lurer på å vente med ammebh til jeg vet hvilken størrelse jeg trenger.skal pakke en vnlig bh uten spiler og ammeinnlegg.

Tror faktisk aldri jeg har kommet meg så langt at jeg har fått pakket den bagen på forhånd jeg......[8D]. I stedet har jeg sendt min mann rundt som en slave når alt er vel overstått for å hente ditt og datt som jeg da fant ut at jeg trengte. Kanskje jeg skal være snill med han i år og gå å pakke bagen klar denne gangen. Kunne nok vært en ide[8D]

Har ikke pakket enda jeg... Føler har sååå god tid enda.. Er så mye jeg skal gjøre FØR jeg pakker den bagen liksom. Men oppdaget nettopp at jeg har jo bare 4 uker igjen.. Er jo så bestemt på at jeg ikke får noe før uke 38 og utover..[&:]

Men har vel bestemt sånn halveis inni hodet mitt hva jeg skal pakke ned da:
T-skjorter, en joggebukse og en dongribukse, collegegenser (eller hva det heter), egen shampo og såpe (fordi den de har på sykehuset er pyton, og de serverer bare i små porsjoner), bind, strømper, truser, nattklær, kryssord (det må være så nytt som mulig [:D]), musikk... Tror jeg har notert det meste da. Også sminkesaker, det nødvendigste, inkl.hårbørste.

Back
Topp