Sykehusbaggen - hva skal egentlig være med?

Hormonella (meg) skulle være flink og pakke bagen i dag, med det resultat at jeg hadde komplett melt-down [emoji14] Har nesten ingen klær som passer lenger, så jeg kan jo ikke pakke ned dem? Og så er visst lille plutselig blitt så stor at jeg er usikker på om de planlagte klærne kommer til å passe henne, og ikke har vi hentesett, og - ja, alt er bare feil. Får ta en tur til byen i morgen og fange noen nye klær til meg, så tar vi det derfra... *sukk*
Klar for å bli ferdig NÅ!

God klem ❤️
 
Hormonella (meg) skulle være flink og pakke bagen i dag, med det resultat at jeg hadde komplett melt-down [emoji14] Har nesten ingen klær som passer lenger, så jeg kan jo ikke pakke ned dem? Og så er visst lille plutselig blitt så stor at jeg er usikker på om de planlagte klærne kommer til å passe henne, og ikke har vi hentesett, og - ja, alt er bare feil. Får ta en tur til byen i morgen og fange noen nye klær til meg, så tar vi det derfra... *sukk*
Klar for å bli ferdig NÅ!
Kjenner problemet, går i ene buksa som er tiltenkt fødebagen.....tok ut i går [emoji14]
Ei bukse igjen da, stygg og littegrann trang over magen, så den får være i fred.
 
Tror ikke jeg kommer til å pakke annet enn drikke/vannflaske[emoji28] for det første spiste jeg det før vi kom til sykehuset sist, å det som ikke var spist ble glemt siden vi brukte sykehuskiosken eller nærbutikken [emoji849][emoji23]

Vannet ligger heldigvis urørt i bagen, haha :p men ja, du sier noe der. Kanskje lurt og bare droppe å ta med sånt, men kjekt å ha også, da :hilarious:
 
Vannet ligger heldigvis urørt i bagen, haha :p men ja, du sier noe der. Kanskje lurt og bare droppe å ta med sånt, men kjekt å ha også, da :hilarious:

Ja, det er jo kjekt om det starter nattestid og du blir Munchy på noe da [emoji85] så jeg tenker kanskje en kjekspakke eller noe, handle inn å få gubben til å gjemme det å finne det når vi trenger det [emoji23]
 
Jeg skal eeegentlig ha med den Snickersen jeg sitter og tygger på nå :bag:

Ellers er den ferdigpakket:D
Haha, ikke sant. Har sagt at snacks får kjøpes inn i siste liten, ellers bare spiser jeg det opp :)

Planen er uansett å ha med druer og forskjellige typer saft - likte virkelig ikke den jm skulle ha meg til å drikke
 
Jeg vasker klær i dag og starter på fødebaggen i morgen. Da er vi i uke 38, så det er nok enda litt tidlig, men det vet man jo aldri. Mat etc vet jeg ikke om jeg skal pakke så mye av. Jeg har boller på frysen og en sjokkis i skapet... Må pakke en bukse t-shorte og genser for mannen også. Kjipt å komme til føden rett fra jobb og bli gående rundt i dress... Vi bor så nærme at han kan gå hjem å skifte, men det er sikkert lurt å ha med et skift til han uansetto_O Lillemanns stellebag er ferdig pakket:)
 
Back
Topp