Sykehusbaggen - hva skal egentlig være med?

M

Moderator Steffen

Guest
Dette med fødebaggen, har vært et tema som stadig dukker opp når det begynner å nærme seg fødsel. Hva bør man pakke? Hva skal man tenke på? Fra når er det greit at baggen står ferdigpakket?

Babyverden har derfor laget denne artikkelen, med en god oppskrift på en sykehusbag! :)

Babyteppe1068.jpg
 
Må nesten snart bestemme meg for å pakke... ikke bare si at jeg skal det :ap
 
Har heller ikke pakket enda :p
Godt å høre ;) hehe
Mannen har dog insistert på at det blir pakket før fredag - han skal ut med noen venner og parkerer meg og storebror hps foreldrene mine; tanken er vel at han skal slippe å hastepakke dersom det skylle skje noe den fredagen [emoji14]
 
Har ikke pakket jeg heller :D har ikke termin før 24 og med første ble jeg satt igang og det endte i ks så tenker liksom ikke at ho her kommer av seg selv, men i dag begynner jeg å lure. Har mye kynnere og press... såååå må kanskje begynne å legge frem da :D
 
Har pakka for lenge sia [emoji87] ennå 4 uker til termin... men vi har lang vei til sykehus, og har tatt med baggen når vi har vert på kontroll på sykehuset siden uke 34. Har ikke tro på at det blir bra om mannen skal reise hjem å pakke, og vertfall ikke om svigermor må komme med klær og utstyr til meg og baby.
 
Jeg har pakket til baby og storebror å sier hver dag at jeg må pakke til meg selv og sambo til seg [emoji85] en mnd til termin men vi har lang vei.. så det er ikke bare å reise hjem for å hente, eller haste pakke siden vi må dra tvert det er tegn til fødsel skal vi nå frem [emoji28][emoji23] så burde vel gjøre ferdig [emoji85]
 
Litt over to uker igjen til termin og jeg har pakket en slags sykehusbag i tilfelle vi får det travelt når ting først skjer. Mangler sikkert en hel masse, men vi bor bare et kvarters kjøretur fra sykehuset, så jeg stresser ikke så veldig med det :)
 
Samboeren maser på at jeg må pakke, mens jeg tar det hele ganske med ro!:wacky: Det er fortsatt 3 uker til termin, og vi bor ca 7 min unna sykehuset, så ser liksom for meg at jeg har goooood tid!:p Men.. skal vel vurdere å gjøre det til uka! Har hele tiden sagt jeg skulle vente til permisjonstiden og nå er jo den i gang;)
 
Min er endelig ferdig pakket.
Har vært det i en ukes tid, har termin om 6 dager. Var godt å bli ferdig med den!
Har liksom hatt det hengende over meg :oops:
Så nå er den klar til å bli med, nå må bare baby skjønne at vi er klar :p
 
Haha :D jeg syns jeg har vært såå flink som ikke har spist den før nå :p

Tror ikke jeg kommer til å pakke annet enn drikke/vannflaske[emoji28] for det første spiste jeg det før vi kom til sykehuset sist, å det som ikke var spist ble glemt siden vi brukte sykehuskiosken eller nærbutikken [emoji849][emoji23]
 
Hormonella (meg) skulle være flink og pakke bagen i dag, med det resultat at jeg hadde komplett melt-down [emoji14] Har nesten ingen klær som passer lenger, så jeg kan jo ikke pakke ned dem? Og så er visst lille plutselig blitt så stor at jeg er usikker på om de planlagte klærne kommer til å passe henne, og ikke har vi hentesett, og - ja, alt er bare feil. Får ta en tur til byen i morgen og fange noen nye klær til meg, så tar vi det derfra... *sukk*
Klar for å bli ferdig NÅ!
 
Back
Topp