Sykehusbaggen, dumt å pakke tidlig

Marihøns

Mai <3
♡ Maibarna ♡
Desemberskatter 2016
Når jeg trodde ting var igang på lørdagen så var sykehusbaggene våre klare, men jeg endte med å rive ut alt for å vite om jeg virkelig hadde det jeg trengte, så i teorien var det litt bortkasta å ha den klar, for jeg stolte ikke på at jeg hadde alt...

Flere som har ødelagt for seg selv? Skulle kanskje hatt en liste liggende oppå for å være sikker på inneholdet :-P

Jeg er liste freak..... så laget meg liste på pcen som jeg overførte til mobile :P
Men da var jeg helt sikker på at alt var med ;)

Jeg har skrevet liste over hva jeg har pakket ned i bagen min, slik at jeg slipper å stresse for om jeg plutselig mangler noe der. Har brukt mange timer med planlegging og research på hva den skulle inneholde også. Jeg har også pakket ned ting som jeg bruker i det daglige, bare at jeg har dobbelt opp, slik at når tiden er inne så må jeg ikke fly rundt å raske sammen ting som er til vask eller i toalettmappen.

Jeg har pakket bagene til far og til baby + meg. Har ikke tenkt til å skrive ned det som er i den, for jeg regner med at jeg tar det rolig når snart det er på tide å dra. :)

Jeg har pakket bagene til far og til baby + meg. Har ikke tenkt til å skrive ned det som er i den, for jeg regner med at jeg tar det rolig når snart det er på tide å dra. :)

Trodde jeg også skulle ha det slik, men den ble endevendt :-P

Trodde jeg også skulle ha det slik, men den ble endevendt :-P
Jeg er litt for rolig egentlig. På grensen til idiotisk rolig. :P

Hadde endringer i hjerterytme og døgnrytme hos baby forrige uke, og det tok meg tre dager før jeg sjekket det ut. Tenkte at det ikke var noe galt. Heldigvis var det heller ikke det...

Fødebagen kommer til å forbli som den er nå. :P

Jeg er litt for rolig egentlig. På grensen til idiotisk rolig. :p

Hadde endringer i hjerterytme og døgnrytme hos baby forrige uke, og det tok meg tre dager før jeg sjekket det ut. Tenkte at det ikke var noe galt. Heldigvis var det heller ikke det...

Fødebagen kommer til å forbli som den er nå. :p

Haha, såppas ja :-P jaja, om jeg kunne fått halvparten av den roen, eller bare viljen til å stole på at jeg har det jeg trenger, så hadde det vert perfekt ;)

Godt det ikke var nore ja :) men jeg forstår hvorfor mange ukke sjekker med en gang, vi vil jo ikke være i veien og tenker st det går jo bra, jeg har sagt til meg selv at jeg SKAL løpe med dørene på føden uansett, for jeg er så dårlig på sont, men har heldigvis ikke hatt behovet *bank i bordet* :shy:

Haha, såppas ja :-P jaja, om jeg kunne fått halvparten av den roen, eller bare viljen til å stole på at jeg har det jeg trenger, så hadde det vert perfekt ;)

Godt det ikke var nore ja :) men jeg forstår hvorfor mange ukke sjekker med en gang, vi vil jo ikke være i veien og tenker st det går jo bra, jeg har sagt til meg selv at jeg SKAL løpe med dørene på føden uansett, for jeg er så dårlig på sont, men har heldigvis ikke hatt behovet *bank i bordet* :shy:
Jeg hadde gjerne overført en liten andel av min ro til deg hvis jeg kunne, men jeg tror at det er fint å være litt urolig også. :)

Hadde liste på mobilen hvor jeg merket av alt som var pakket, samt en håndskrevet lapp som lå oppå bagen som minnet meg på de tingene jeg bruker daglig som jeg derfor ikke kunne pakke før. Fungerte veldig fint for meg.

jeg pakket ikke så tidlig, tror jeg var 35uker ;) pakket etter liste så visste hva jeg hadde - helt tkl jeg var inn på ekstratur på sykehuset og måtte overnatte, noe ble da brukt men glemte å legge det tilbake nyvasket - både jeg å kjørestn mangla da ett eller annet så da ble det shopping dagen etter fødsel ;p

Jeg hadde skrevet en lang og detaljert liste over hva som skulle i fødebagen, og hadde planer om å pakke den lørdag 30.05. Natt til lørdagen kom plutselig riene, og mannen fikk det veldig travelt med å pakke bagen mens jeg lå sammenkrøket i sengen og ropte ut hva som skulle være med. Riene mine kom så hyppig at vi bare måtte komme oss avgårde til sykehuset, så innholdet i bagen ble sånn halvveis:)
Men til syvende og sist var det svært lite vi endte opp med å bruke, og det til tross for at vi var der i 4 netter. Det aller meste var jo tilgjengelig på sykehuset.. Eneste jeg virkelig savnet var hårbørsten og tannbørsten, for toalettsaker gikk helt i glemmeboken! Men far tok en tur hjem for å hente det, så det gikk jo fint til slutt;)

Her rakk jeg aldri å pakke fødebaggen, da lillegutt bestemte seg for å komme i uke 35 ;-)

Jeg pakket tidlig, og så tok jeg alt ut igjen og pakket på nytt for å dobbeltsjekke at alt var der. Siste rest ble pakket mellom riene før vi dro inn til sykehuset :)

*sniker fra vi som prøver*

Jeg er kontrollfrik og kommer nok til å pakke fødebagen uke 32-33, samt laminere en detaljert liste over hva som mangler oppi der (i tilfelle kommende far må pakke siste rest av småting) :) Den lilles sykehusbag kommer jeg nok til å kose meg med så fort vi vet kjønn, har fått stellevesken og lignende :D

Men nå er jeg veldig kontrollfrik da, så må liksom ha ALT på plass for å slappe av :P Både fødebag, lille sin og fødselsbrevet til jordmor :)

*sniker fra vi som prøver*

Jeg er kontrollfrik og kommer nok til å pakke fødebagen uke 32-33, samt laminere en detaljert liste over hva som mangler oppi der (i tilfelle kommende far må pakke siste rest av småting) :) Den lilles sykehusbag kommer jeg nok til å kose meg med så fort vi vet kjønn, har fått stellevesken og lignende :D

Men nå er jeg veldig kontrollfrik da, så må liksom ha ALT på plass for å slappe av :P Både fødebag, lille sin og fødselsbrevet til jordmor :)
Er litt kontrollfrik jeg også, men har aldri laminert mine lister :P :P

Back
Topp