Sykehusbagen

Love4two

Forumet er livet
Har dere pakket den? Jeg har laget meg en liste, men vet liksom ikke hva jeg skal ha med likevel liksom [8|] Tenker at jeg kanskje bør begynne å pakke ned ting jeg ikke bruker eller trenger før vi reiser til A-hus

samb. har sagt i en mnd at nå må vi pakke bagen, men det har ikke blitt gjort enda... tenker hver dag at jeg skal gjøre det, men det blir aldri gjort.. klærne mine kan jeg ikke pakke, for jeg har nesten ingen som passer nå, og jeg regner med at jeg må bruke noen av de samme klærne de første dagene etter fødsel.. men de sier jo at man stort sett har god tid når fødselen starter, og det jeg har glemt får samb ta med senere... skal føde på ullevål, og i en brosjyre vi fikk derfra stod det at en ikke trengte å ha med seg for mye, fikk intrykk av at folk stort sett har med seg for mye.. kanskje er jeg naiv som ikke stresser med å pakke bagen?? tar det som det kommer...

Jeg fikk høre av jordmoren på svangerskapskurset at en oftes tok med seg for mye [:D] Men det er jo søren ikke godt å vite hva en vil ha med og vil kunne trenge [8|] Vi har ikke lang vei til sykehuset, så samboeren kan også her bare stikke hjem og ta med mer klær når det måtte trenges. Vil likevel ha det jeg trenger for å føle meg vel, liksom [&o][8|]

Halloen....
Man blir vel rådet I ca Uke 33 - 34 og pakke den????
Vi bor ca 3- 4 Minutter og kjøre fra sykehuset, Såh stresser Ikkje med det... [:D]

ORIGINAL: Hege77

Har dere pakket den? Jeg har laget meg en liste, men vet liksom ikke hva jeg skal ha med likevel liksom [8|] Tenker at jeg kanskje bør begynne å pakke ned ting jeg ikke bruker eller trenger før vi reiser til A-hus

Jeg har så vidt begynt å pakke den nå, tar opp i litt å litt, som jeg ikke bruker. Nye ammebh`r og truser, to nye ammetopper og nattkjole.
Kan liksom ikke pakke ferdig helt, siden jeg bruker det som passer av klær og toalettsaker. Men jeg har laget en liste jeg også, så det er bare å dytte det nedi bagen når noe begynner å skje![:)]

Weeee...

Gleder meg sååå til å starte pakkingen!!
Skal ut å handle ny bag og alt det andre jeg trenger i løpet av uken tror jeg..

Gleder meg til det selv, men har en følelse av at det kommer til å bli utsatt til siste slutt..[&:]

Må først kjøpe meg en bag, også skal jeg begynne å pakke litt i den i  løpet  av neste uke.
Vi bor 3-4 min fra sykehuset så det er ikke værre enn at hvis det plutselig skulle skje noe så stikker sambo hjem å henter!
Stresser ikke med akkurat det jeg......[;)]

Godt det er flere som tar den baggen med ro. Har jo lest at den burde vært pakket før uke 30, men det er jo så lenge igjen til tremin enda så jeg har latt baggen ligge på loftet enda [:D]

Å jeg hadde så mye med meg,alt som stod på lista...Men brukte kun joggedress/kosedress,kjippre,truser,sokker,sminke,såpe tannbørste,tannkrem,deo osv. Skjorten til sykehuset brukte jeg på natten og etter fødselen.Dro også hjem i joggedressen. Så kom hjem med en bag med rent tøy jeg[8|]

Bindene jeg fikk på sykehuset var ikke bleier,men greie bind. Nettingtrusene var også helt kurante å bruke da de holdt bindene godt på plass og kunne kastes om jeg blødde gjennom. Hånkler fikk jeg på sykehuset så det trengte jeg ikke.

Jeg har skrevet lista så den ligger klar i tiflelle det skulle skje noe. Da klarer forhåpentligvis mannen å pakke ut fra den. Men selve pakkingen tror jeg kommer til å skje rundt uke 34 eller noe sånt. Skrev bare listen tidlig i tilfelle noe skjer.
Tror ikke jeg kommer til å ha med så veldig mye. Kanskje ha noe klær liggende klart hjemme i tilfelle jeg trenger noe mer så mannen kan ta det med. Han på frifot i mitt skap kan bli kaos. Skjønner aldri hva jeg mener og kommer alltid med feil. Da er det greit at det ligger fremme [:D]

Har ikke tenkt så mye på den sykehusbagen, men burde vel begynne å tenke på det og få pakket den snart så den står klar...[;)]

Eg gleder meg til eg kan begynne å tenke på bagen[:D]

uff... har tenkt på den men....... har ikke giddet enda..

har pakka ned litt som jeg ikkje bruker akkurat nu, vu har 2yima t sykehuset saa d e greit aa faa mestparten klart,

har ikke pakket den nei...
bruker jo det meste av klær jeg vil ha med..
å toalettsakerne bruker jeg jo[8|]
må vel sette meg ned å skrive en liste ivertfall..
er jo bare ca3-4 min til sykehuset..

Back
Topp