Sykehusbagen

Ja sykehusbagen ja, den skal pakkes i dag[:)]
Er vel på tide nå[;)]...
Skjønner ikke hvorfor jeg utsetter det hele tiden[8|]

jeg blir sikkert ikke å pakke den før jeg haster av gårde til sykehuset jeg[8D][8D]

ORIGINAL: Lisbeth83

jeg blir sikkert ikke å pakke den før jeg haster av gårde til sykehuset jeg[8D][8D]

Samme her.....blir nok å kaste alt mulig rart i en bag rett før vi kjører på sykehuset!
Typisk meg det![:-][:-]

ORIGINAL: gira

ORIGINAL: Lisbeth83

Samme her.....blir nok å kaste alt mulig rart i en bag rett før vi kjører på sykehuset!
Typisk meg det![:-][:-]

vi bor ikke mer enn 5 min fra sykehuset så er ingen poblem vist jeg skulle glemme noe[:)]

Vi bor heller ikke lengre unna enn 5min, men skrekken er jo at jeg må reise alene til sykehuset og ikke har gubben til å dra å hente ting for meg....[8|]

Skulle jo pakke denne baggen tidligere i dag( el. i går..), og det viser seg at jeg har ingen bag, de jeg hadde ble kastet for en stund siden under en ryddeaksjon (i følge mannen).
Ja, har jo 60-80liters tursekk og trillekoffert med beautybag men det blir vel for volsomt å dra med seg. Så, må ut og kjøpe en passe stor bag å pakke i jeg da i morgen[:D]

denne har vi vel mer og mer bruk for nå...
siden alle flyr avgården til føden i hytt å vær for tiden[:D][:D][:D]
sitter å skriver meg en liste som skal opp på kjøleskapet..

Jeg har pakka min jeg........trodde aldri jeg skulle få gjort det!!!
Men den står pakket og klar på soverommet med ALT jeg trenger nedi
(fornøyd med meg selv[:D])

nå er min også klar.tror jeg[:D]

joda den er det..kommer ikke til å lide noen nød iallefall og det viktigste er jo hentesettet og kamera[;)]

Jeg har vel fått det meste på plass nå tror jeg. Eneste jeg mangler er disse hersens amme-bh`ene... sambo var ikke akkurat gira på å løpe ut selv å kjøpe det nei [:D]
Gjorde meg ganske flittig med toalettmappa, da den nå inneholder miniatyr-produkter. Veldig kjekt med sånne små reisegreier, alt fra tannkrem til små oppbevaringsbokser/holdere. Kremer, hårstash o.l som ellers tar stor plass er nå blitt overført til mindre etuier.

da har jeg endelig startet pakkingen av kofferten min, kanskje ikke noe for tidlig når det er igjen 5 dager til termin. Har plagdes av sterke kynnere i hele dag, så det er nok det som har gitt meg et spark i ræva til å begynne. Vet jo aldri når riene starter[8|]

Jeg pakka den veldig tidlig.. og så fødte jeg vel mye før tiden også da...

Back
Topp